obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
[ België] Traag internet, verbinding valt steeds weg, telefoneren is een ramp !
BETA911
Beste,

We hebben al X aantal tijd internet van Tele2 (België).
Het abbo omvat een snelheid van 4.1Mbit/sec en de upload een snelheid van 384 Kbit/sec.
Oftewel respectievelijk: 512KB/sec en 48KB/sec.

1) Echter komen we na al deze tijd dat we al internet hebben niet boven de snelheid van **zie bijlage**
En dit is zo al sinds dat we aangesloten zijn (bijna 2 jaar denk ik !).

2) Een ander probleem is dat onze verbinding tiental keren uitvalt op een dag tot ZEER GROTE ergernis...
Je merkt het aankomen doordat een google pagina al 15 sec nodig heeft voor te laden. Iets daarna zit je 3-4 min zonder inet ,en dan opeens is het er weer...

3) Tevens merken we met telefoneren dat de verbinding HEEL slecht is. We horen de persoon vaker gewoon niet, en 15min bellen zonder de verbinding kwijt te raken lukt niet !

Ik heb erover gemailed, en ik moest maar eens kijken hoe kort de router/modem (ken het ding niet) aangesloten zat (nou dat is maar 1-2 meter max).
En de contactpunten eens bekijken op oxidatie... Die waren iets vuil, maar niks oxidatie. Erna met volle goede moed testen, en problemen blijven steeds.
Gebeld met Tele2, en hun zagen ook dat de verbinding meerdere keren per dag uit viel.

Oplossing: nog altijd geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hulp ???
BETA911 voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door cornfed op 08 december 2009, 14:06
 
cornfed
Waarom doen ze geen technisch onderzoek starten?
Je verbinding lijkt mij toch overduidelijk niet in orde.
Als ze blijven weigeren, moet je een klacht indienen.

Ik heb je titel aangepast zodat het wat meer duidelijker is voor de Nederlanders..
Gewijzigd door cornfed op 08 december 2009, 14:07
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[ België] Traag internet, verbinding valt steeds weg, telefoneren is een ramp !', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Airport verbinding verbreekt steeds Algemeen : 1 13 apr 2020
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
VPN verbinding Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 01 mrt 2016
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 jan 2016
Advertentie