Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
Probleem met schijruimte HD Recorder
|
|
patrickvl |
Geplaatst op 20 February 2010, 16:18
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 42 Lid sinds: 16 Feb 2010 |
Goedemiddag, Ik heb bij wijze van test al een aantal programma's opgenomen en deze inmiddels allemaal weer gewist. Echter, mijn schijfruimte staat op 22%. De programma's staan toch echt niet meer op mijn HD Recorder..... Probleempje? Waar ligt dit aan en hoe is het op te lossen? Alvast dank. Gr Patrick |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 20 February 2010, 17:14
|
![]() Activiteit ![]() » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Zou er een soort prullenbak achtige werking in de software zitten? Is maar een idee, kan je in de interface niets instellen? Ex Tele2, nu Ziggo
![]() |
|
|
patrickvl |
Geplaatst op 20 February 2010, 20:38
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 42 Lid sinds: 16 Feb 2010 |
Stekker uit de HD recorder en het probleem was opgelost. Gisteravond had ik iets opgenomen en dat bleek er niet op te staan. Nadat ik de stekker eruit en weer in had gedaan bleek het toch opgenomen. De kinderziektes zijn er duidelijk nog niet uit. Dank voor jullie antwoorden trouwens Gr Patrick |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleem met schijruimte HD Recorder', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
probleem VPN connectie | Installatie en aansluit problemen Tele2 modems | : 4 | 03 Nov 2015 |
Eigen DVD recorder aansluiten | Storing | : 4 | 14 Nov 2013 |
Aansluiting harddisk Recorder met versterker | Algemeen | : 2 | 23 Dec 2012 |
Comtrend Tele2 modem Probleem | Internet tot 50 Mbit/s via VDSL | : 2 | 01 Dec 2012 |
amino home cinema probleem! | Settop boxen / digitale ontvangers IPTV | : 6 | 18 Oct 2012 |