obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Constant haperingen Amino A132
walterweidner
Wij hebben sinds kort digitale TV via Tele2. Wij hebben de Amino A132 en het beeld is op zich perfect.
Alleen hebben om de 10~20 sec. een hapering; beeld staat even stil en geluid valt even weg. Als je aan de telefoon bent valt op hetzelfde moment ook het geluid even weg. Het is echt geen kijken/telefoneren.
Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem?
 
wimhuis
Ik heb ook tele 2 tv hd ik heb ook dat om de 20 minuten het beeld even stopt
 
cornfed
Wacht eerst de update af die deze week voorbij komt.


Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
oene43
Heb hier hetzelfde probleem. Met de helpdesk van Tele2 gebeld en die wisten mij te vertellen dat dit probleem zich al maanden voordoet en dat ze nog geen oplossing hebben. Ook geen zicht kunnen geven op welk termijn ze het wel op weten te lossen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Constant haperingen Amino A132', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino 150 op versterker aansluiten. Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 01 okt 2017
Van Amino A532 naar Amino A550 Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 16 mei 2016
Amino IPTV Afstandsbediening Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 20 feb 2016
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Amino A132 + oude stereo Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 8 19 jun 2014
Advertentie