obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie en aansluitingen van het Tele2 modem
 Onderwerp afdrukken
Wel verbinding, geen internet - Windows 7 Draadloos
Paulus
Ik heb (naar mijn weten) alles juist geinstalleerd en ingesteld, ik heb ook het stappenplan doorgelopen maar geen oplossing. Ik kan makkelijk verbinding maken met het Tele2 netwerk maar ik kan het internet niet op. Ik heb via dat ene IP adres gesurft en het één en ander in kunnen stellen en zoals beschreven heb ik gewoon verbinding. Ik kreeg in een scherm (ergens bij de netwerk instellingen) te zien dat ik geen netwerktoegang en geen internet toegang had. Het modem zit op bij de benedenverdieping aangesloten op/bij het ISRA punt. Iemand een idee?
 
cornfed
Als inlogt in de router, wat zie je bij Link Status staan? (eerste pagina)

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Paulus
Dan staat er ADSL FAIL, als ik het me goed herinner (ik moet steeds switchen tussen 2 pc's omdat ik op dit moment alleen internet op m'n oude pc heb).
 
cornfed
Dan is je verbinding met de router en pc prima, maar je hebt geen DSL signaal vanuit de telefooncentrale.

Ik zou eerst je aansluiting tussen ISRA en modem goed nakijken.
En weet je zeker dat het modem aangesloten is op je ISRA en niet op een vertakking?
Gewijzigd door cornfed op 16 juli 2010, 22:04
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wel verbinding, geen internet - Windows 7 Draadloos', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Airport verbinding verbreekt steeds Algemeen : 1 13 apr 2020
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
VPN verbinding Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 01 mrt 2016
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
Advertentie