obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Onstabiele internet verbinding
jolieanda
Hooi mensen,

Misschien dat jullie mij hier kunnen helpen, sinds anderhalve maand heb ik gigantische problemen met internet.
Internetten is eigenlijk bijna niet meer mogelijk. mijn verbinding in instabiel hierdoor loopt het surfen slecht. valt mijn msn weg, en krijg ik ook gewoon hele gesprekken niet door of mijn gesprekken komen niet bij de persoon waarmee ik chat.
Mijn vader pokert veel en ook dat is niet meer mogelijk omdat de verbinding wegvalt en dit dus gewoon veel geld kost.

Nu ben ik er wel achter gekomen dat als ik mijn download programma Emule uitzet deze problemen bijna helemaal weg zijn. maar in de 3 jaar dat ik nu klant ben heb ik deze problemen nooit gehad en kon ik ook gewoon mijn download programma aanlaten.
Nu heb ik naar de helpdesk van Tele 2 gebelt, de eerste keer dat ik belde was de modem stuk. Na 2 dagen had ik een nieuwe modem op de stoep, maar toch zijn de problemen niet weg ze worden alleen maar erger. daarna heb ik weer gebeld en nu wordt er gezegt dat ze het probleem niet kunnen vinden. de verbinding is goed en de modem ook. maar het rare is ik heb hier in huis niks veranderd in die anderhalve maand tijd. en ik heb 1 gewone computer met een kabel aansluiting en een laptop die draadloos zit met precies dezelfde problemen. ook heb ik een speedtest gedaan en nu ben ik van 8mb naar 3mb gegaan. ook heb ik als ik boven ga zitten met de laptop een hele slechte verbinding wat normaal ook nooit was.

ik kan het probleem zelf niet vinden en ben ten einde raad dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. want tele 2 wil een monteur laten komen en ik zie dat niet zitten. want tele2 zegt als het probleem bij jullie ligt krijgen jullie de rekening en anders krijgen wij hem. en de rekening komt dat altijd bij ons terecht. dus ik hoop dat jullie mij eerst kunnen helpen.

Want ik wil wel naar een andere provider als dit zo doorgaat, maar wat als ik dan dezelfde problemen hou? ik kan niet vinden waar het probleem ligt.

met vriendelijke groet
Jolanda
 
cornfed
Heb je de pc en laptop gescand op virussen en malware?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
jolieanda
Jazeker sorry dit had ik moeten vermelden.
Maar dit had geen resultaat.
 
cornfed
Als even de router spanningsloos maakt, verbetert dan de snelheid?
Doe dit bestand meerdere keren downloaden: www2.tele2.nl/100mb.bin en kijk wat je gemiddeld haalt.
Wel uitsluitend testen via een netwerkkabel. Geen WIFI.
Gewijzigd door cornfed op 24 augustus 2010, 18:16
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
Nog een betrouwbare en stabiele site om te testen.
http://homepages.ipact.nl/
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Onstabiele internet verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Airport verbinding verbreekt steeds Algemeen : 1 13 apr 2020
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
VPN verbinding Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 01 mrt 2016
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 jan 2016
Advertentie