obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Van HDMI naar DVI
Triep
Beste leden,

Sinds afgelopen week is mijn abbo bij Tele2 ingegaan.
Nu heb ik een Swisstec HD ready toestel zonder HDMI aansluiting.
Kan ik een DVI verloop op de HDMI kabel zetten die vanuit het kastje naar mijn tv scherm gaat?
Heb ik dan HD beeld?
Voor het geluid gebruik ik dan de scart vanuit het kastje naar mijn dolby set.
Toch?

Of kan het ook anders?

Alvast bedankt!
 
cornfed
Een DVI-HDMI adapter moet geen probleem zijn.
Door DVI en HDMI gaan dezelfde beeldsignalen. Alleen kan DVI geen geluid doorgeven in tegenstelling tot HDMI.

Het enige wat niet zeker is en waarbij ik vermoed dat het roet in het eten kan gooien, is dat bij HDMI ook HDCP actief is.
HDCP is de kopieer beveiliging die op elke HDMI signaal zit.
Het kan zijn dat het gemis van HDCP op je tv er toe kan leiden dat er geen tv signaal wordt doorgegeven.

De enige manier om daarachter te komen is om het uit te proberen.
Gewijzigd door cornfed op 29 augustus 2010, 15:01
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Van HDMI naar DVI', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
Van Amino A532 naar Amino A550 Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 16 mei 2016
scart naar din? kabel Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 16 jun 2014
ddns Synology nas verwijst naar pagina Davolink modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 10 21 feb 2014
Over naar Online.nl Algemeen : 3 12 nov 2013
Advertentie