Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
NatType wijzigen?
|
|
eLkinGa |
Geplaatst op 29 August 2010, 17:57
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 29 Aug 2010 |
Hallo, ik heb een vraag. Ik heb een Playstation 3 en daar op speel ik het spel Modern Warfare 2 online. Mijn internet werkt verder prima alleen heb ik één probleem, als ik online speel en ik wil bijvoorbeeld een vriend uitnodigen om bij mij in de party te joinen lukt dit niet, ze zeggen dat dit komt omdat ik het ( Nattype: Moderate heb ) en wil je mensen kunnen uitnodigen moet je( Nattype: Open zijn ) Nu heb ik gehoord dat dit aan de instellingen in je router ligt, heeft iemand een idee wat ik kan doen om dit probleem op te lossen? |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 29 August 2010, 18:45
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Vindt uit wat je ip adres is in het instellingen menu van de PS3. Gebruik dat ip adres in de DMZ Host van de router. Dat moet voldoen om een ander NAT type te krijgen. |
|
|
eLkinGa |
Geplaatst op 29 August 2010, 19:15
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 29 Aug 2010 |
Je bent geweldig, het is gelukt, Mijn Nat-Type staat nu op Open i.p.v. Moderate! Probleem opgelost, mijn dank is groot! |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 29 August 2010, 19:27
|
Graag gedaan. |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 07 February 2011, 23:52
|
Lukt het ook niet met deze uitleg? -> Poorten openen voor de Xbox & PS3 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NatType wijzigen?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
NAT type 3 wijzigen voor 2 PS 4 | Algemeen | : 4 | 03 Jun 2016 |
Comtrend WiFi-wachtwoord wijzigen nodig? | Installatie en aansluit problemen Tele2 modems | : 4 | 10 Aug 2015 |
Abonnementskosten wijzigen naar huidig tarief | Algemeen | : 3 | 19 Mar 2009 |
Nummer vermelding wijzigen | Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) | : 3 | 17 Nov 2007 |
Advertentie