Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via internet voip telefonie.
Nummer vermelding wijzigen
|
|
febels |
Geplaatst op 21 August 2007, 15:27
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 20 Jul 2007 |
Ik had bij aanvraag van Tele2 compleet aangegeven dat mijn nummer vermeld mag worden in gidsen e.d. Nu wil ik daar toch vanaf zien. Ik heb contact gehad met Tele2 voor de oplevering van alles en die zeiden dat ik terug moest bellen nadat mijn Tele2 compleet is opgeleverd. Nu is dat het geval sinds afgelopen vrijdag en heb ik contact gehad met Tele2 en die zeggen dat ik op de site van telefoongids.nl moet zijn. Maar daar kan ik alleen wijzigen als ik al vermeld ben. Wat kan ik nu het beste doen? Alvast bedankt |
|
|
febels |
Geplaatst op 23 August 2007, 15:08
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 20 Jul 2007 |
Niemand? |
|
|
Wout |
Geplaatst op 23 August 2007, 15:40
|
Beheerder Berichten: 77 Lid sinds: 16 Dec 2006 |
Bel het KPN service nummer en leg het probleem uit! Of kijk op deze link van KPN! Veelgestelde vragen over gidsvermeldingen :p |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nummer vermelding wijzigen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
bellen vanaf mijn nummer | Tele2 vaste telefonie (analoog) | : 10 | 31 Dec 2016 |
NAT type 3 wijzigen voor 2 PS 4 | Algemeen | : 4 | 03 Jun 2016 |
Comtrend WiFi-wachtwoord wijzigen nodig? | Installatie en aansluit problemen Tele2 modems | : 4 | 10 Aug 2015 |
nummer netlijn wordt niet herkent | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 7 | 09 Mar 2012 |
NatType wijzigen? | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 5 | 07 Feb 2011 |
Advertentie