obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Abonnementskosten wijzigen naar huidig tarief
Fozzy
Ik heb al heel wat jaren eenzelfde ADSL abonnement via Zonnet->Versatel->Tele2.
En heb nu in de loop der tijd al 2x succesvol gebruik gemaakt van onderstaande regeling:

Tele2 ADSL klanten kunnen 1 keer per contractjaar de abonnementskosten van het betreffende ADSL-abonnement laten wijzigen naar de op dat moment geldende actieprijs/voorwaarden (maandkosten).


Nu heb ik dit jaar voor Tele2 Compleet (Adsl,bellen en TV) wederom een verzoek tot wijziging naar de huidige prijsvorm aangevraagd, maar dit werd tot mijn verbazing geweigerd.

Iemand enig idee of (en hoe) de prijs nog te wijzigen is naar het huidige tarief?

Alvast bedankt !

Ps.
Opzeggen en nieuw abonnement aanvragen is ook géén optie.
 
Tele2 Webcare
Hallo Fozzy,

Ik ben een medewerker van Tele2 en ik zou graag uw vraag willen beantwoorden.

De actie van het wijzigen van de tarieven doet Tele2 niet meer.
Actieprijzen en tarieven zijn tegenwoordig uitsluitend voor nieuwe tele2 klanten.

Ik hoop u voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet

Alex weijer
Tele2webservice
 
Boompje
Wat meer waardering naar klanten die al jaren lid (ik al vanaf 2001 ) zijn kan er dus niet meer af .

Misschien moet ik ook maar eens gaan overstappen .
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Abonnementskosten wijzigen naar huidig tarief', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
NAT type 3 wijzigen voor 2 PS 4 Algemeen : 4 03 jun 2016
Van Amino A532 naar Amino A550 Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 16 mei 2016
Comtrend WiFi-wachtwoord wijzigen nodig? Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 10 aug 2015
scart naar din? kabel Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 16 jun 2014
Advertentie