obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
internetradio wel verbonden, geen internet.
droogers
Beste mensen,

sinds enige weken doe ik pogingen om mijn nieuwe internetradio aan de praat te krijgen. Hij is wel verbonden met mijn (vanaf een Time Capsule draadloos) netwerk, maar loopt bij scannen op "internetradio" steeds vast: "fout opgetreden".
Enige (?) mogelijkheid lijkt te zijn dat het modem op een of andere manier dwars ligt. Bij vrienden werkt het allemaal wel.
Ik heb een netwerk via een Apple Time Capsule. Een van de anderen ook. Het kan dus wel.
Apart draadloos netwerk direct vanaf het modem ingesteld voor de radio: en weer: wel verbonden, geen resultaat. Daar lijkt dus de bottleneck te zitten.

"Alles" is keer op keer gereset. Resultaat blijft uit.
Kan iemand verdere suggesties doen. Graag, want na alle gedoe sinds begin december (!) zie ik geen andere mogelijkheden meer.

Met groet,

Wim Droogers
 
cornfed
Als je op het forum zoekt op 'internetradio', vindt je vele topics met dezelfde problemen.
Het speelt dus al langer en een oplossing is niet direct voorhanden.
Zoeken knop staat in de blauwe balk bovenaan.

Het enige goede advies is om Tele2 op te zeggen en naar een andere provider te gaan.
Mits contractueel dat mogelijk.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
droogers

Quote

droogers schreef:
Beste mensen,

sinds enige weken doe ik pogingen om mijn nieuwe internetradio aan de praat te krijgen. Hij is wel verbonden met mijn (vanaf een Time Capsule draadloos) netwerk, maar loopt bij scannen op "internetradio" steeds vast: "fout opgetreden".
Enige (?) mogelijkheid lijkt te zijn dat het modem op een of andere manier dwars ligt. Bij vrienden werkt het allemaal wel.
Ik heb een netwerk via een Apple Time Capsule. Een van de anderen ook. Het kan dus wel.
Apart draadloos netwerk direct vanaf het modem ingesteld voor de radio: en weer: wel verbonden, geen resultaat. Daar lijkt dus de bottleneck te zitten.

"Alles" is keer op keer gereset. Resultaat blijft uit.
Kan iemand verdere suggesties doen. Graag, want na alle gedoe sinds begin december (!) zie ik geen andere mogelijkheden meer.

Met groet,

Wim Droogers
 
droogers
Bedankt voor je reactie. Weinig bemoedigend. Maar langzaam maar zeker begin ik de realiteit ervan te begrijpen.

Ik blijf nog even zoekende, maar ga me dus ook maar eens verder orienteren.

Bedankt nogmaals,

Wim
 
cornfed
Als je geen tv of telefonie afneemt van Tele2, kan je nog proberen om de Davolink router te vervangen voor een eigen router.
Dat is het enige wat je kan doen als je graag bij Tele2 wilt blijven.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
droogers
Nogmaals bedankt voor je tips en opmerkingen.

Heb (helaas ?) ook telefonie via Tele2.
Zal me dus beraden op nadere stappen. Want veel alternatief lijkt er niet te zijn.

En wederom: merci,

Wim
Wink



P.S.
Ben wel onder de indruk van zoveel bereidwilligheid om anderen te helpen met hun vragen.
Chapeau!
Voor jou en "de anderen".
 
cornfed
Het houdt je van de straat, zullen we maar zeggen..Grin
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'internetradio wel verbonden, geen internet.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 jan 2016
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Advertentie