obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Al 10 dagen geen internet en telefoon
Tele2Quality
Inmiddels 10 dagen geleden gebeld omdat we geen telefoon en internet meer hadden.
De helpdesk kon het modem niet pingen, dit lukte ook niet na een harde reset.
Daarom werd er een melding gemaakt van een persoonlijke storing voor het hoofdkantoor.
Na een paar dagen gebeld want op de hoogte worden we niet gehouden, ondanks dat we een e-mailadres en 06 nummer doorgegeven hebben.
Nu blijkt het om een algemeen probleem te gaan, alleen heeft men geen idee wat de status is.
Als ik de vraag terugkoppel naar de betreffende Tele 2 medewerker wat hij denkt van een week geen internet en telefoon zegt hij, nou gewoon afwachten.

Wat voor conclusie trekt u hieruit?
 
kobus1960
Dat Tele2 met dit antwoord weer eens een wanprestatie neer zet.
Hopelijk leest "Danielle van Tele2 Webcare" dit morgen en gaat zij actie nemen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Al 10 dagen geen internet en telefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 jan 2016
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015