obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten komen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
HBO nu ook voor Tele2-abonnees
seawave

Quote

strider schreef:

Ach ieder zijn frustraties zullen we maar zeggen. Wat ik bedoel, en wat Bill ook juist verwoord, is dat HD kijken uiteraard meer bandbreedte vergt, maar of dat nu NL1 is of een andere zender maakt niet uit, al heb je een aanbod van honderden HD zenders, zoals ik al zei.

Het aanbod verandert niets aan je bandbreedte bij ADSL, bij Ziggo daarentegen worden de zenders wel tegelijk aangeboden, en vooral de anloge zenders kosten daar veel bandbreedte. Seawave kent waarschijnlijk niet het verschil in techniek die bij kabeltechniek en ADSL worden gehanteerd.


Heb totaal geen frustraties hoor Smile maar kan je wel zeggen dat ik juist het verschil wel weet tussen Adsl en kabel, dat heb ik je al meerdere malen uitgelegd,..
Wat jij nog niet wil begrijpen is helaas, dat HD_zenders en Adsl een mislukt huwelijk is!! en dat er t.o.v Adsl situaties zijn waarbij meerder tv's in 1 huis aanwezig zijn,..waar eigenlijk niet??
Dus als die op verschillende HD zenders afstemmen, wat denk je wat er dan met de bandbreedte (lees internetten) gebeurd?
Het aanbod verandert dus wel degelijk wat aan je bandbreedte, namelijk dat de bandbreedte niet meer toegankelijk is om te surfen laat staan streamen/downloaden, wat alles wordt gereserveerd voor tv-diensten die hebben voorrang.

Ik zou zeggen lees je hier http://www.totaaltv.nl/nieuws/13727/kpn-verhoogt-bandbreedte-hd-niet.html even in, en laat deze tekst even op je in werken: ADSL de zwakste schakel
Omdat KPN bij Interactieve TV in veel gevallen van één aanvoersignaal voor koperdraad- en glasvezelnetwerken gebruikmaakt, kan men hierdoor de bandbreedte van HD-zenders niet verhogen. ADSL is hierin de zwakste schakel. Mogelijk dat in de toekomst wanneer KPN de meeste huidige ADSL-wijkcentrales naar VDSL heeft opgewaardeerd dat dan een verhoging van bandbreedte voor HD mogelijk is.

Dus jouw theorie dat er maar op 1 HD zender wordt af getempt kan de prullenbak in!
Voor de rest stop ik met deze zinloze discussie, daar jij nog steeds niet wil/kan begrijpen hoe het komt dat er maar zo weinig HD zenders worden aangeboden m.b.t. de Adsl techniek, die dat zoals een ieder onderhand wel snapt gewoon niet kan trekken!!
 
kobus1960
Bij Ziggo ben je in ieder geval van het gemekker af, dat scheelt
ook weer ellenlange discussies, daar gaat alles soepeltjes.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
seawave

Quote

Bill schreef:

Het blijft een gok wat voor modem je ontvangt. Ik wou persé geen Ubee en kreeg er toch een. Maar ik ben er heel tevreden mee.

We zien je binnenkort dan wel op de Ziggo Gebruikers groep


Jazeker, heb me al flink ingelezen daar en een account zal zeker volgenWink
 
seawave

Quote

kobus1960 schreef:

Bij Ziggo ben je in ieder geval van het gemekker af, dat scheelt
ook weer ellenlange discussies, daar gaat alles soepeltjes.


Jazeker, qua discussies heb ik al gelezen en zeker qua snelheden dat is i.d.d helder Thumbs Up
 
strider
Vreemd maar de discussie slaat nergens op seawave, vertel mij het verschil tussen 3 HD zenders als aanbod, ik stem af op NL1, jaja HD. Nu heb ik 40 HD zenders ter beschikking bij hetzelfde ADSL abo, en ik stem wederom af op NL1, wederom HD.

Rara, wat is het verschil in mijn internetsnelheid cq bandbreedte? Niets dus. Nogmaals, jij begrijpt het verschil niet tussen kabel en ADSL.
 
strider
Nog iets, ik heb het niet over de bandbreedte van één HD kanaal, want die is niet gewijzigd en zal ook niet gewijzigd worden bij Tele2. Ik heb het over de uitbreiding van het aantal HD-kanelen.
 
seawave

Quote

strider schreef:

Vreemd maar de discussie slaat nergens op seawave, vertel mij het verschil tussen 3 HD zenders als aanbod, ik stem af op NL1, jaja HD. Nu heb ik 40 HD zenders ter beschikking bij hetzelfde ADSL abo, en ik stem wederom af op NL1, wederom HD.

Rara, wat is het verschil in mijn internetsnelheid cq bandbreedte? Niets dus. Nogmaals, jij begrijpt het verschil niet tussen kabel en ADSL.


Pfffffff,. begrijpend lezen is niet bepaald je sterkste punt,..trouwens de kwaliteit is verre van het echte HD, dat had je nog niet begrepen??
Zoals gezegd zie: http://www.totaaltv.nl/nieuws/13727/kpn-verhoogt-bandbreedte-hd-niet.html dit heb je nog niet gelezen??

En oja ROFL vraag jezelf nou eens simpel af waarom er nooit geen 40 HD?? zenders gaan komen met de Adsl techniek, dan hoef ik je niet tot vervelens toe uit te legen dat dat never/nooit niet gaat gebeuren, welterusten maar meer Shock
 
seawave

Quote

strider schreef:

Vreemd maar de discussie slaat nergens op seawave, vertel mij het verschil tussen 3 HD zenders als aanbod, ik stem af op NL1, jaja HD. Nu heb ik 40 HD zenders ter beschikking bij hetzelfde ADSL abo, en ik stem wederom af op NL1, wederom HD.

Rara, wat is het verschil in mijn internetsnelheid cq bandbreedte? Niets dus. Nogmaals, jij begrijpt het verschil niet tussen kabel en ADSL.


Probeer je nu eens simpewegl af te vragen waarom Tele2 met Adsl geen 40 HD-kanalen aanbiedt, als je daar nu een antwoord opgeeft weet je gelijk het verschil t.a.v. kabel,..

Wat ik je nu dus voor de derde? keer uitlegt, als je dat nu nog niet snapt ga je dan eens in de twee technieken verdiepen en ga alsjeblieft geen onzinnige theorieën over 40 HD zenders op een Adsl lijn loslaten,.. pfffff weltrusten maar weer Shock
 
seawave

Quote

strider schreef:

Nog iets, ik heb het niet over de bandbreedte van één HD kanaal, want die is niet gewijzigd en zal ook niet gewijzigd worden bij Tele2. Ik heb het over de uitbreiding van het aantal HD-kanelen.


De HD-zenders die zijn inbegrepen in het Basispakket kunt u alleen ontvangen als uw bandbreedte voldoende is: vanaf 10 Mbit/s. Indien uw bandbreedte tussen 10 en 18 Mbit/s ligt, kunt u wel een 2e TV-ontvanger gebruiken maar geen HD-zenders bekijken. U moet dan kiezen tussen de extra ontvangers en HD-zenders

Aldus,..Wake Up Call??
 
kobus1960
Het is echt te hopen dat Ziggo je beter bevalt.Stress
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HBO nu ook voor Tele2-abonnees', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
Voip instellingen voor MediaAccess TG789bvn Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 1 10 jan 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Advertentie