Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
Wel Internet,TV,maar geen telefoon
|
|
muppy1 |
Geplaatst op 24 October 2008, 07:51
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 08 Oct 2008 |
Ondanks herhaalde contacten met klantenservice,nog steeds sinds "indienststelling 2 okt" geen telefoon.Heb de TV Gold volgens tele2 moeten overzetten "met telefoon" dat zou dan 22 okt gebeuren,gebeld, sorry mr. we hebben vertraging,misschien nog een week wachten"" Bel nu met mobiel naar hun,maar die klantenservice wrkt slecht.Het eerste TV Gold (met telefoon) was bij hun als aanbieding onbekend,staat nog steeds bij diverse webwinkels te koop,en nu met hun nieuwe abonnment dat ik toen "met" telefoon heb afgesloten,werkt nog niet. Geen reden,alleen hebben vertraging" Andere ook deze ervaringen.. Was in Sept overstapt van Online (nog beroerder) naar Tele2, ik dacht beter.sneller?! Graag reacties wat ik kan doen,want zonder telefoon kun je niet leven. Groetjes Wim |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wel Internet,TV,maar geen telefoon', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan | Tele2 Internet beveiligingspakket | : 2 | 22 Nov 2018 |
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 Sep 2017 |
Internet ineens te traag voor tv | Snelheid | : 2 | 09 Jan 2016 |
Savonds traag internet | Snelheid | : 8 | 04 Jan 2016 |
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 37 | 21 Oct 2015 |
Advertentie