Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
TV van Tele 2 Stotterend beeld
|
|
scoonveld |
Geplaatst op 05 November 2008, 21:18
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 18 Sep 2008 |
Hallo mensen, Ik heb een lastig probleem, Het beeld van mijn tv happert en stopt soms en gaat na 5 sec weer verder. Dat behoorlijk irritant is als je in een spannende serie zit bv. Ik heb mn modem al naar de meterkast verplaatst, het hielp iets maar het is nog niet opgelost. Ik heb een download snelheid van gemiddeld 900kb/s dus ongeveer 8mbit. Is er nog iets wat ik kan doen, want van de klantenservice van tele 2 word je ook niet veel wijzer. Zou hier iemand met de goeie tip mij kunnen helpen. Alvast bedank. |
|
|
pedro |
Geplaatst op 10 November 2008, 20:38
|
Activiteit Berichten: 38 Lid sinds: 08 Jul 2008 |
dat heb ik ook wel eens maar had toen met de helpdesk gebeld en die hebben wat gereset en toen liep hij juist weer normal! ik weet niet of je via nieuwsgroepen download? want ik heb ook wel eens dat ik flink download dat me beeld ook minder word |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV van Tele 2 Stotterend beeld', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ontevreden over tele 2 en haar klantenservice incl forum en webcare! | Klacht over Tele2 | : 4 | 08 Sep 2015 |
Tele 2 Verbinding Na Verhuising ERG traag ( help ) | Snelheid | : 2 | 17 Aug 2014 |
Paars beeld | Algemeen | : 3 | 27 Mar 2014 |
Denon 1912 AV receiver geeft geen beeld/geluid | Settop boxen / digitale ontvangers IPTV | : 8 | 14 Jan 2013 |
tp-link router 1043nd achter davolink 2020/tele 2 plaatsen mislukt | Helpdesk | : 10 | 18 Oct 2012 |
Advertentie