obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Geen internet/telefonie
Maferik
Vanmiddag kwam ik thuis uit mn werk en ontdekte dat ik geen verbinding meer had met het internet, de telefoon gaf nog wel een kiestoon maar na testen (naar buiten bellen en via mobiel naar huis bellen) kwam ik erachter dat ook de telefoon verbinding niet meer werkt.

Hierop heb ik het modem gereset maar dit had enkel tot resultaat dat ik nu ook geen kiestoon meer op de telefoon heb.
We zijn nu 4 uur verder en nog geen internet.

Klantenservice gebeld (mobiel) daar gehoord dat de klantenservice gesloten is (na al door enkele menu's gegaan te zijn, ook lekker).

Op mijn modem (Vood 422) branden enkel 3 lampjes (power, lan en adsl). Iemand enig idee hoe dit op te lossen valt of moet ik gewoon wachten tot Tele2 aktie onderneemt?
 
cornfed
Ik zou gewoon morgen bellen met de helpdesk van Tele2.
Wat wil je anders doen?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen internet/telefonie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 jan 2016
Advertentie