Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Geen internet en telefonie - Opgelost
Arjen
Sinds 7 mei zit ik zonder internet en telefonie. Gisteren had ik iemand van de td aan de telefoon, maar helaas er was probleem met de meetsystemen (?) waardoor de verbinding niet getest kon worden. Ze gaan me dus weer terugbellen en dit kan wederom 4 dagen duren Angry Heeft iemand (van Tele2) een idee of de storing met de meetsystemen al opgelost is? Aangezien ik met een online cursus voor mijn werk bezig ben, is een verbinding met internet zeer gewenst!

Is misschien een idee voor Tele2, om voor klanten op hun website een soort bugtrackingsysteem aan te bieden? Ik als klant vind het erg vervelend om in het ongewis gelaten te worden over de status van mijn storing. Ik vind het niet erg om enkele dagen te wachten, maar dan wil ik wel graag weten waarop.

Update: Maandag wordt er een afspraak gemaakt met een monteur die bij mij thuis komt kijken. Weet er iemand uit ervaring wat er aan de hand zou kunnen zijn? De verbinding heeft altijd prima gewerkt. Het lijkt me vreemd dat de storing bij mij in huis ligt, mits het modem defect is.

Update: Mmm, hoe zit dat met het verbinden van 2 verschillende materialen? Dit gaat oxideren als er lucht bij kom! Geoxideerde kabeltjes gaan dan als condensator werken en verzwakken het signaal. Beetje jammer dat ik nu de rekening van de KPN monteur moet gaan betalen, terwijl ik dit zelf ook had kunnen oplossen. Volgende keer maar weer solderen Pfft
Gewijzigd door Arjen op 19 May 2009, 11:28

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen internet en telefonie - Opgelost', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 Nov 2018
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 Sep 2017
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 Jun 2017
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 Jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 Jan 2016
Advertentie