Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
storing telefoonverbinding Tele2 Compleet Lite
|
|
molen |
Geplaatst op 03 October 2009, 08:27
|
Activiteit Berichten: 28 Lid sinds: 15 Aug 2009 |
Hallo, Sinds gisteren is mijn telefoonverbinding verbroken. Ik dacht eerst dat het aan mijn telefoon lag, maar ik mijn nieuwe telefoon doet het niet. Als ik een telefoonnummer kies hoor ik wel dat het nummer wordt gekozen. Daarna hoor iki niets meer. Ik heb alle kabels nagekeken en het modem gereset. Wat kan de oorzaak zijn? Het modem is van het merk VOOD 422a. Bij voorbaat dank. |
|
|
molen |
Geplaatst op 03 October 2009, 12:00
|
Activiteit Berichten: 28 Lid sinds: 15 Aug 2009 |
Hallo, Ondertussen heb ik met hulp van mijn zwager het probleem opgelost. De kabels waren verkeerd aangesloten op het modem. Bedankt voor de aandacht. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing telefoonverbinding Tele2 Compleet Lite', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 2 | 23 Oct 2021 |
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 3 | 26 Feb 2018 |
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 | Klacht over Tele2 | : 1 | 29 Sep 2017 |
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 Sep 2017 |
Tele2 NAT-Type Gameconsole. | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 5 | 08 Aug 2017 |
Advertentie