obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Tele2 NAT-Type Gameconsole.
Silhouette2
Goede avond allemaal,

Ik weet niet of dit de goede plek is voor mijn vraag maar ik zit met een bekend probleem.
Namelijk Het NAT type op mijn spel console (een ps4)

de gegevens van de apparaten is als volgt,

een modem / Router ? van tele2 waar ik ook tv mee kan kijken,
de Technicolor TG789BVN
2x een ps4 pro (recentste varianten) waarvan 1 bekabeld en 1 op wifi (voorheen beiden op wifi)

Het probleem is dus dat wanneer ik de netwerk verbinding test ik een NAT Type 3. te zien krijg,
hierdoor word het bijna onmogelijk om de 2 consoles online met elkaar te kunnen laten spelen (1 word na een uur meestal gekickt)-
of de verbinding met services word verbroken.

UPNP staat aan-
Geen verschil

UPNP uit-
geen verschil

Nu ben ik door lezen van fora aan de gang gegaan met het openen van poorten 80-(enz.)
op de een of andere manier worden de poorten niet geopend en ook niet gezien door verschillende test sites of wanneer ik ping naar de poort die nu open moet staan.

als ik 1 console toevoeg aan de DMZ en een statisch IP adres toewijs krijgt deze wel een NAT type 1 en zijn de problemen op dat console verholpen
maar ik kan hier geen 2 consoles aan toe voegen (omdat de router dit niet toestaat?)

verder wil of kan tele 2 mij hier ook niet verder mee helpen dus ben ik het hier maar gaan zoeken.
ik heb zelf al verschillende dingen geprobeerd ander was ik mij echt niet tot een forum gaan richten.

ik hoop dat iemand mij kan helpen met deze opstelling aangezien ik de technicolor hier niet voorbij heb zien komen.

MVG

Wessel.
 
Silhouette2
Dit zijn enige screenshots.
Silhouette2 voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Silhouette2
En de poortmapping.
 
Silhouette2

Quote

Silhouette2 schreef:

En de poortmapping.
Silhouette2 voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Silhouette2

Quote

Silhouette2 voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 NAT-Type Gameconsole.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 voip: is dat SIP of H.323 Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 2 10 jul 2017
Advertentie