obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Onderwerp afdrukken
geen netwerkverbinding??
myrre
Sinds gisteren meld mijn mobiel dat ik geen netwerkverbinding heb en alleen noodoproepen kan doen.
Ik heb geprobeerd via de tele2site klantenservice te bereiken, daar moet je eerst je tel. nr. intoetsen om verder te komen.
Dan kom ik dus niet verder want er is geen pagina beschikbaar volgens windows.
Weet iemand of er problemen zijn met netwerkverbinding in de omgeving Schiedam?
zou eigenlijk niet weten hoe dat werkt.
Heb een telefoonabonnenment voor 2 jaar afgesloten bij tele2 waarvan nog geen jaar voorbij is.
Wat moet ik doen?
 
myrre
Hoi

Nou mn SIM kaart zit er prima in, die heb ik er ook nog nooit uitgehad. Ik gebruik de telefoon alleen thuis en hij heeft t altijd prima gedaan. Dus hoge gebouwen is afgesloten. atmosferische storing?? t is lekker weer buiten hoor haha

Mijn type telefoon is SonyEricsson model Z520i, profiel staat normaal.
Ik heb geprobeerd netwerk zoeken maar hij vind niets.

Ik zou ook niet weten welke instelling er verkeerd moet staan.

Dank je wel voor de hulp, hoop dat we eruit komen.
Ik ga ook ff die link bezoeken.

En storingen? Misschien een storing bij tele2?? die wordt hier niet vermeld op jullie site toch?

Ik hoor het wel

Groet Mireille
 
myrre
Hallo weer,

excuse voor de late reactie maar ik had een afspraak.
t vreemde is dat onderweg de mobiel in de metro ondergronds wel even connectie had maar voor heel even dan.
Ik heb gedaan wat je zei en de telefoon geeft aan geen netwerk beschikbaar, probeerde het nog eens gaf ie t mobile aan, maar vond niks, daarna weer een keer en weer geen netwerk beschikbaar.
 
Bill
De telefoon uitschakelen en weer inschakelen wil bij mij wel eens helpen. De telefoon zoekt dan weer naar netwerken.


Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
myrre
de telefoon is al aan en uitgeweest.
Ik ga morgen maar gewoon tele2 bellen.

Bedankt allemaal Smile

en een fijne avond

groet mireille
 
myrre
nou oke ik hou je wel op de hoogte dan,
vindt t allemaal maar een beetje vreemd nu.

Ik heb met tele2 het netwerk zoeken doorgenomen, die functie werkt dus niet want ik keer steeds weer terug naar zoeken.

Heb de sim in andere tel geplaatst, werkt wel.

Een andere sim in de "kapotte" mobiel werkt ook maar vind geen goed netwerk, wel verboden netwerk.
Schiet mij maar lek.

volgens tele 2 ligt t aan mn mobiel.
moet ik dus opsturen naar sonyericson voor onderzoek en reparatie.

Kom thuis ligt er een brief van tele2 met de leuke mededeling dat tele2 aanzienlijk verbetert is. nu nog beter bereikbaar. voor de rest verandert er niets.. in uw display kunt u zowel KPN als NL telfort zien uw telefoon schakelt automatisch over op het netwerk.

wat toevallig. nieuw netwerk en ik geen netwerk.
weer tele2 gebeld maar volgens hen ligt het toch echt aan mn mobiel.

Ik vind t een vreemd toeval maar ja,
zal m wel op moeten sturen want zo kom ik ook niet verder.Sad
 
myrre
gohh krijg net prive bericht van een dame die hetzelfde probleem heeft met dezelfde telefoon.. ben benieuwd hoe dat in elkaar steekt.
moet nog van dr horen of dat ook tele2 gerelateerd is, zal wel anders zit ze niet op dit forum.

heb nog niet de mobiel opgestuurd, dacht gister ik probeer die simkaart toch nog even in de mobiel en yessss netwerk verbinding met KPN tele2, hier klopt iets niet!!!! 10 minuten later was de verbinding weer weg
 
jhvnbrg
hallo ik had een tijdje terug het zelfde probleem
heb hem opgestuurd naar:
dynafix after sales services
daelderweg 21
6361 hk nuth

ik had hem met een week weer gerapareerd terug
Gewijzigd door jhvnbrg op 09 februari 2007, 23:08
 
024pr
En heeft dit gewerkt??

Ook ik heb dit zelfde probleem met tele2 en de Sony Ericsson Z520i. Toch klote, ik zit nu 9 maanden met een abbonnent maar zonder telefoon Sad
Wie kan mij helpen aan oplossingen, of moet ik gewoon tele2 en sonyericsson opbellen (wat niet werkt) en dan maar opsturen naar een-of-ander bedrijf??

Groeten
)@$PR
Gewijzigd door 024pr op 14 juni 2007, 19:50
 
jhvnbrg
misschien was mijn eerdere bericht niet duidelijk genoeg maar
dynafix after sales services
daelderweg 21
6361 hk nuth
is dus niet zomaar een reparatiebedrijf maar de importeur van sony ericson en zij verlenen dus de garantie
Gewijzigd door jhvnbrg op 14 juni 2007, 21:49
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen netwerkverbinding??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen : 3 12 okt 2015
Geen internet op Vista laptop Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 11 feb 2015
Geen HD? TV diensten : 1 22 okt 2014
Advertentie