obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Geen HD?
Telescoop
Ik heb een verse tv die Full HD is en wil derhalve graag van de mogelijkheid gebruik maken om HD content te bekijken.

Ik heb het interactief abo, waarin dus 11 HD zenders zouden moeten zitten.

De decoder is aangesloten middels een hdmi kabel. Ik heb hem gereset door hem 10 minuten stroomloos te maken.

Alleen, het beeld is zozo. Eigenlijk precies hetzelfde als met mijn ouwe tv (50Hz, geen HD)

Wat mij nu opvalt is dat bij de 'verberg en vertoon' optie de HD zenders er wel bij staan, evenals HBO1,2 en 3 HD.
Maar als ik dan kijk bij de optie 'zenders in de goede volgorde zetten' dan staan al die zenders er ineens niet meer tussen.Helpless

Bij de beeldinstellingen kon ik via het tele2 modem kiezen uit 576p, 750p of 1080i, ik heb hem op 1080i gezet.

Ik heb niet de indruk dat ik naar een HD uitzending zit te kijken dus waarschijnlijk staat er iets niet goed of kan ik het niet krijgen.

Hetkent iemand dit en weet die iemand ook wat ik er aan kan doen?

Mijn downloadsnelheid ligt rond de 10Mb/s
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen HD?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen : 3 12 okt 2015
Geen internet op Vista laptop Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 11 feb 2015
Geen andere zenders kijken als ik aan het opnemen ben ! TV diensten : 5 09 jun 2014
Advertentie