Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
Slechte behandeling Tele2
|
|
snoepjes |
Geplaatst op 16 October 2009, 08:37
|
Activiteit Berichten: 15 Lid sinds: 16 Oct 2009 |
Goedemorgen, omdat ik toch helemaal niets bereik bij tele2 plant ik me bericht maar hier ben ik in iedergeval me frustraties kwijt. Ik ben sinds een aantal weken overgestapt van een zeer stabiele kpn verbinding naar een waardeloze tele2 verbinding. Aangezien bij tele 2 gebruik gemaakt wordt van het kpn netwerk en de prijzen zeer gunstig leken heb ik me laten verleiden en ben overgestapt. Nu begon het probleem al gelijk, als eerste kreeg ik bij het instelen van me email bij elk verzonden bericht de melding dat mijn ip geblokkeerd was door spamhaus.org.!!!!! De klantenservice gebeld, nee meneer geen idee hoe dit kan,. uiteindelijk moest ik zelf uitvinden dat ik verificatie voor uitgaande mail moest instellen!!! Dat hadden hun moeten weten lijkt mij. Het volgende probleem, ik stream naar een radioserver om live uitzendingen te maken via internet, dit was bij KPN altijd prima!! Nu bij tele2 om de 15 minuten onderbrekingen!! Zwaar waardeloos, weer de helpdesk gebeld, Streamen??? wat is dat meneeer??? hahahaha waardelooos dus en gaan we ook niet uitkomen dus opgegeven streamen kan ik niet meer Derde probleem: ineens was me verbinding nog maar 200 kb downloadsnelheid, ik bellen naar de klantenservice, De oplossing werd gegveven meneer ik pas u kanaal aan naar 6 en dan komt het goed!!!! Nou prima dacht ik maar het kwam niet goed, bij zelf in me modem kijken bleek dat ze me wireless kanaal hadden aangepast!!!!!!!!!! Dit geloof je toch niet??????? Ik weer bellen, kreeg weer iemand anders aan de lijn, antwoord nee meneer u zit te ver van de wijnkcentrale af wij kunnen u NOOIT stabiel internet leveren!!!! Daar mag je het dan mee doen. Nu was het probleem in eens even over maar toch heb ik een bericht naar webservice gestuurd omdat ik echt hoopte dat ze me willen helpen... Kreeg 1 reactie dat ik het maar uit moest zoeken en de helpdesk mocht bellen. Na nog een aantal mails met uitleg kreeg ik geen reactie meer terug van webservice. Kortkom, ik wacht me contract maar af en ga weer terug naar cde vrienden van KPN ik betaal wel meer maar dan is het tenminste goed!!! TELE2 = NEE |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 16 October 2009, 15:41
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Werk je alleen via een WLAN verbinding of ook met een netwerkkabel? Overigens staat op de site van Tele2 dat je verificatie moet instellen voor SMTP.. |
|
|
snoepjes |
Geplaatst op 16 October 2009, 15:52
|
Activiteit Berichten: 15 Lid sinds: 16 Oct 2009 |
Ik weet het, maar de klantenservice had me dat toch moeten vertellen? Ik werk alleen met bekabelde verbindingen. Heel afentoe gebruik ik een laptop met wlan. |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 16 October 2009, 16:51
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Inderdaad, dat zouden ze moeten weten. Ze hoeven maar te kijken op hun eigen site. Maar je weet toch nu ook wel dat er geen computerexperts zitten bij de 1ste lijns helpdesk? Had je bij KPN een lagere snelheid op je abonnement? |
|
|
snoepjes |
Geplaatst op 16 October 2009, 21:19
|
Activiteit Berichten: 15 Lid sinds: 16 Oct 2009 |
Ja, ik had 4mb down en 512 up. Nu haal ik miss 7mb down en net geen 1mb up. Maar bij KPN een stabiele lijn zonder onderbrekingen.. dat is nu wel anders |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 16 October 2009, 23:08
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Dat zou juist kunnen komen door die snelheidsverhoging. Bij KPN had je 4Mbit down en had je daarmee een stabiele lijn. Nu je hoger intraint, lijdt de stabiliteit van de lijn eronder. Ik kan meestal iets meer vertellen als je hier de intrainwaardes kopieert van het modem. Welk modem heb je gekregen? De Vood 442? Gewijzigd door cornfed op 16 October 2009, 23:15 |
|
|
snoepjes |
Geplaatst op 17 October 2009, 08:57
|
Activiteit Berichten: 15 Lid sinds: 16 Oct 2009 |
Ik heb zo'n recht opstaand tele2 modem zo'n zwart kastje met een antenne erop. Moet ik daar een configuratie uithalen? en zoja waar? |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 17 October 2009, 12:17
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Deze? |
|
|
snoepjes |
Geplaatst op 17 October 2009, 17:16
|
Activiteit Berichten: 15 Lid sinds: 16 Oct 2009 |
Eh nee iets nieuwer volgens mij deze: |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 18 October 2009, 00:37
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Dat is een Davolink. De router zelf kan je bereiken met 192.168.1.1 Standaard login is user/user. Als ik correct vermoed, is er een speciale firmware op die router. Je kan daar geen intrain waardes zien, omdat je geen admin rechten hebt in de router. Normaal worden die dingen gebruikt voor het eigen Tele2 (Versatel) netwerk. Kijk eens wat hij weergeeft. Gewijzigd door cornfed op 18 October 2009, 00:37 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slechte behandeling Tele2', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 2 | 23 Oct 2021 |
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 3 | 26 Feb 2018 |
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 | Klacht over Tele2 | : 1 | 29 Sep 2017 |
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 Sep 2017 |
Tele2 NAT-Type Gameconsole. | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 5 | 08 Aug 2017 |
Advertentie