Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
Probleem met snelheid iMac en Tele2
|
|
zigginl |
Geplaatst op 29 December 2009, 21:13
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 29 Dec 2009 |
Volgende is het geval; Ik heb een iMac (Snow Leopard geinstalleerd) en deze hangt achter een Tele2 20Mb verbinding. Ik heb ook een Asus laptop Windows XP achter deze verbinding. De Asus laptop geeft wireless en wired een prima snelheid. De iMac geeft een belabberde snelheid - zowel wireless als wired. Ik dacht eerst dat het aan de imac lag, dus heb deze geupgrade naar Snow Leopard, geen verbetering. Toen wilde ik de iMac opnieuw installeren en heb hem dus meegenomen naar kantoor - daar achter internet gehangen en even getest op speedtest.net - en plop - prima snelheid. Dus iets gaat er fout met de iMac achter deze Tele2 verbinding. Ik heb het ook geprobeerd met een LinkSYS router ertussen, maar ook hier belabberde snelheid. Heeft iemand ook zo'n soort probleem? Ik heb werkelijk geen idee waar dit aan kan liggen... Alvast bedankt, Ben |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleem met snelheid iMac en Tele2', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 2 | 23 Oct 2021 |
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 3 | 26 Feb 2018 |
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 | Klacht over Tele2 | : 1 | 29 Sep 2017 |
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 Sep 2017 |
Tele2 NAT-Type Gameconsole. | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 5 | 08 Aug 2017 |
Advertentie