obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Info E-Mail Adres Tele2 Webcare
cornfed
Het oude mail adres van Tele2 Webcare (webservice@tele2.nl) is niet meer actief.
Het heeft dus geen nut meer om daar na te mailen.
Men zal alleen een standaard mail terugkrijgen dat men moet bellen met de helpdesk.

Je kan nog wel een online bericht sturen, zodat Tele2 contact kan opnemen met je.
Dit gaat uitsluitend via de online klantenservice: de "pratende computer'.
Hier de directe link: http://tele2.gebruikers.eu/klantenservice/hel.../help.html
Daar moet je bijvoorbeeld intikken: "mail sturen".
Daarna moet je de vragen beantwoorden van de assistent.


.
Gewijzigd door cornfed op 14 juni 2010, 17:37
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
ppserne
nou, ik heb zo'n formulier via de virtuele computer naar tele2 gestuurt , afwachten of er reaktie komt. Ik laat het wel weten als er meer bekent is,

groeten,
Peter-Paul
 
leeg
fijn... lang leven danielle Pfft
 
Tele2 Webcare
Beste Forumleden,

Via de virtuele assistent kunnen ook e-mails verzonden worden. Indien je intypt 'ik wil een e-mail sturen' dan wordt aan de hand van een aantal vragen een e-mail opgesteld voor mijn collega's bij de klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
kobus1960
Danielle, hopelijk ga jij (gezien de frequentie van je aanwezigheid hier) je werk niet helemaal
overlaten aan die Virtuele Assistent? Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
bietenbrug
Die virtuele Assistent? It sucks! Sorry voor de woorden, maar je hebt er echt niets aan! Wat ik ook maar intyp!
b.v. "ik wil een email sturen", dan vraagt hij waarover het gaat. Dat gaat nog goed. Maar dan....
dan zal ik toch "gewoon" weer klantenservice moeten bellen om te vragen wat bij hen nou eigenlijk 5 werkdagen zijn:
Nummerbehoud aangevraagd op 14 december en op 16 december krijg ik een mailtje dat het binnen 5 werkdagen geregeld is.
Nog NIETS geregeld! op 27 december.
Ik geloof dat ik met de overstap naar Tele2 van de regen in de drup terecht gekomen ben.
Gewijzigd door bietenbrug op 27 december 2010, 10:24
 
cornfed
Het is geen toeval dat je invulruimte zo klein is.
Dat is expres zo gemaakt.
Je zal wel zelf kunnen bedenken waarom dat is, vermoed ik.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
Die virtuele assistent moet wel betaald worden Grin
Je banknummer is een referentie om de gebruiker te achterhalen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Zeker, je klantnummer of postcode/huisnummer moet voldoende zijn.
De normale telefonische HD checkt bij sommige vragen wel je banknummer,
nooit in een chatbot zetten!!!

Die virtuele assistent zou medio December aangepast zijn om de klant beter
te helpen. Echter die interne update is in de sneeuw gevallen, daarna vertrapt
door wat opstandige schaapjes. Het is een kosten/baten verhaal in dit geval.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
ronybalony
En als je het uiteindelijk lukt om de " mail" te versturen krijg je eerst een standaard mail terug dat het is gelukt ( heel netjes) en vervolgens krijg je het riedeltje bla bla resetten enz enz in een mailtje en als het niet is gelukt kun je altijd nog bellen met tele2 voor 10 cent/min Terwijl je je tele2 telefoonnummer moet doorgeven in de vragenlijst ( met de mededeling dat tele2 je zou kunnen bellen ??)
Heb ondertussen weer een mailtje gestuurd met de vraag of ze mij willen bellen zal mij benieuwen

RonCool
Je kunt niet zeilen op de wind van gisteren
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Info E-Mail Adres Tele2 Webcare', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
E-Mail account geblokkeerd Klacht over Tele2 : 3 17 okt 2019
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Advertentie