obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
HDTV TELE2 (Vertraging)
me_good29
Hoi allemaal,

Ik heb zoals veel mensen ook de 3 in 1 pakket van tele2 besteld. Heb mijn bestelling op 11 januari jl geplaatst 2 dagen later kreeg ik een welkoms brief van tele2 binnen.Ik was heel blij want op deze manier is het misschien toch mogelijk de spelen in HD kwaliteit te zien.Een aantal dagen later keek ik naar de status van mijn bestelling op mijn tele2 en daar stond dat mijn bestelling ontvangen is.Op dinsdag 19 januari heb ik met de helpdesk van tele2 gebeld om te vragen of alles goed gaat met mijn bestelling want er staat nog steeds in respijt periode.Wel stond onderin bij status dat tele2 alles eraan doet om de diensten op 2 februari te leveren. De medewerker vertelde me dat het normaal was want we hebben hier te maken met een nieuwe dient.En dat ze de respijt periode langer maken omdat de nieuwe boxen nog niet binnen zijn.En pas als de boxen binnen zijn wordt mijn bestelling in behandeling genomen.Ik vroeg me af of er mensen zijn de hetzelfde te horen kregen of mensen wie wel de bestelling verder behandeld zijn.
Op donderdag kreeg ik een brief van tele2 met de mededeling dat ik ook nederland 1 2 en 3 ERBIJ krijgt vanaf februari.In de brief stond ook dat ik helaas een verkeerde opleverdatum doorkreeg bij mijn bestelling.En dat de oplevering van mijn nieuwe dienst vanaf 8 februari 2010 plaats zou vinden en in plaats van JANUARI 2010.Dit begreep ik niet want HDTV kom pas in februari 2010 bij tele2 dacht ik.
Weer gebeld met tele2 om te vertellen over de inhoud van de brief maar de helpdesk medewerker vertelde me dat de computer een fout maakte in de datum JANUARI 2010 was fout.Hij moest overleggen want hij begreep ook niets van, later vertlede me dat de oplevering datum niet 2 FEBRUARI ook niet 8 FEBRUARI maar 15 FEBRUARI want de decoder nog niet binnen zijn. Heb vandaag weer gebeld tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat de HDTV decoder pas eind FEBRUARI geleverd zou worden omdat er vertraging bij de bedrijf die de decoders moet leveren nog.

IK WEET NIET MEER WAT IK MOET GELOVEN VAN TELE2

HELP HELP
 
leeg
als dat echt zo is
heb ik een probleem met de mensen die ik het aangesmeert heb Sad
Maarja we zien wel
 
kobus1960
Net zoals ik een probleem heb, ik promoot Tele2 ook niet meer.
De klantenservice is daar de grote boosdoener in.
Dus niet de helpdesk, het niet luisterende, klantonvriendelijke, Tele2afbrekende en forumhatende spul daarboven.
Neemt niet weg dat ikzelf wel tevreden ben op wat hiaten in een andere topic wekelijks vermeld.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
zx12richard
Dat is de reden waarom ik nog even wacht met het hele HD fenomeen bij Tele2, + ik wel is wil weten wat de extra zenders en kosten gaan worden die wel full hd krijgen.
UPC Fibernet30.

825768194
 
me_good29
Ik heb vandaag op mijn tele2 gekeken en eindelijk na 3 weken is mijn respijt periode voorbij.Nu afwachten hoelang ik nog moet wachten voor HDTV.Trouwens ik ben wel tevreden met mijn internet en telefonie.Ik ben al 1 jaar bij tele2 en heb nog nooit storing gehad.En mijn download snelheid doet het ok, het haal nooit 20mb maar dat wisten we al toch!

701684636
 
zx12richard
Als ik op de 12 zat zou je mij ook niet horen klagen voor internet Smile
UPC Fibernet30.

825768194
 
michelmolleman
Tja, ben ook al een tijdje klant bij Tele2 en eigenlijk ben ik altijd zeer tevreden geweest.

Maar dan....
Vorig jaar adverteerde tele2 plots met een HD recorder.....mooie aanbieding dacht ik.

Gezien de wetswijziging van 1 januari 2010 dacht tele2 natuurlijk op het laatste moment een mooie aanbieding te moeten doen om zoveel mogelijk klanten nog twee jaar te kunnen binden. Begrijp ik helemaal....ga ik nog in mee ook.

Maar als je me vervolgens een brief stuurt waarin je mij vertelt dat ik destijds verkeerd ben voorgelicht, terwijl de waarheid is dat er een vertraging is opgetreden word ik pissig.

Wees eerlijk, en zeg gewoon Sorry, er is vertraging. Kan ik helemaal inkomen en vind ik ook helemaal niet erg...maar hang geen lul verhaal tegen me op!

Danielle van tele2....ik nodig je uit hierop te reageren!
 
leeg
mijn respijt periode blijft ook hangen ?
Vreemd......
 
me_good29
Op mijntele2 staat sinds gisteren, allemaal groene vinkje.In één dag alles veranderd, behalve de oplevering datum die stond voor op 02 februari 2010 en nu staat een ROOD kruisje achter.Heeft iemand al de nieuwe HD-recorder al binnen?
 
leeg
mischien weet die danielle van tele2 meer haha.
Anders ga ik morgen wel even de HD bellen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HDTV TELE2 (Vertraging)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie