obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Tele2 HDTV VPR ervaringen delen.
cornfed

Quote

Richen schreef:
Wat ik erg jammer vindt is dat de huidige gebruikers "beta-testers" genoemd worden en dat Tele2 halverwege maart met de nieuwe fixes gaat komen.


Andere firma's doen precies hetzelfde. Groene tomaten worden gekweekt in het lab en dan wordt de marktintroductie gebruikt om
het product foutloos te maken.
Daarom krijg je ook een fijne korting in de eerste maanden van Tele2.
Je krijgt de eerste maanden geen 100% product, maar dat is niet erg, want je betaalt ook geen 100% ervoor...Shock Zo werkt dat.

Veel mensen zijn het 'eredivisie voetbal live' introductie door Versatel enkele jaren geleden vergeten.
Toen deden ze exact hetzelfde trucje.
Was overigens een nog veel groter fiasco...
Gewijzigd door cornfed op 17 februari 2010, 15:29
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
mkromhout
Ik ga hier mijn mening geven.


De meeste van ons hebben deze dienst vorig jaar besteld. toen gingen we een product afnemen die nog niet eens leverbaar was. Maar toch wil iedereen het nu hebben omdat je de eeste maanden korting krijgt (heel erg nederlands)

Je kan van een nieuw product niet verwachten dat het gelijk 100% werkt. en mijn ervaring is als iets niet werkt bij tele2 dan lossen ze dat ook echt op.
We hebben dan nu nog niet de uitzending in full hd maar dat komt allemaal van zelf. wil je iets hebben dat 100% werkt moet je je zelf niet de eerste maand aanmelden. wacht dan tot het een jaar oud is en alle kinderziektes er uit zijn.

Dat is altijd een risico die je neemt als je graag iets als eerste hebt.

Zoals ik nu al een paar keer gelezen heb krijgen we over een goede week full HD en van af maart zouden de problemen weg moeten zijn.

Maar waar je niemand over hoort is de mogelijkheid die het systeem nog heeft
Denk hierbij aan:
- live films streamen. dat is zeker een hellemooie fucntie. dat heeft UPC of een ander niet in hun decoder zitten.

Ik zou zeggen heb gewoon geduld en wacht het allemaal een maand af en je zal zien dat alles beter is.

Ik zeg dit als persoonlijke mening en ik heb geen banden met Tele2 alleen dan als klant
 
stroom
Hoe haal je de stroom er netjes af?
Als ie uit staat en ik haal de stekker eruit, maakt de HD een naar geluid.
 
Richen
Stroom eraf halen kan helaas niet voorzichtig, gewoon de stekker achter de decoder eruit halen. Ik kreeg gisteren nog geen eens me decoder aan! Hij bleef maar standby staan, na de stekker eruit getrokken te hebben kon ik weer aan de slag.

@mkromhout, wat bedoel je precies met streamen? Ik zag hier ook ergens een bericht voorbij gaan dat je via je decoder ook je eigen netwerk op kan, bedoel je dit hiermee?
Want dat zou helemaal top zijn!Grin
Gewijzigd door Richen op 18 februari 2010, 12:59
 
berry1986
Hallo,

Ik heb sinds de 15e mijn nieuwe Decoder. Ik helemaal happy en snel aansluiten. Werkt super, opnemen werkt goed, op pauze zetten, tv gids, snelheid, alles heeft hij.
Op 1 ding na.
De beeldkwaliteit komt op mij wat slecht over.
Ik heb een hd ready tv. instellingen staan van de decoder op 720.
Het is net of het beeld een beetje wazig is. Gewoon niet helemaal scherp. Bij een oudere serie als The Nanny is het heel erg.
Iemand een idee wat dit kan zijn?
Kijk ik bijvoorbeeld rtlZ op rtl7 dan zie je onderaan een balk lopen met nieuws erin. Deze is gewoon wazig. Wel leesbaar, maar wazig.
Graag ervaringen!

Groetjes,
Berry.
 
Tara2008
Goedemiddag,

Gister de nieuwe decoder aangesloten en werkt prima. Maar ik heb de scartkabel aan mijn homecinema aangesloten op de decoder en de decoder via de hdmi aangesloten op de tv. Geluid via de homecinema is prima. Maar geen beeld van mijn homecinema, kan dus zo geen dvd kijken.

Is hier een oplossing voor???Angry
 
jessie
@berry1986

Ik had hier ook veel last.
Probeer even met de instellingen van je tv te spelen zoals contrast e.d. scheelde
bij mij heel veel.
 
mkromhout
@Richen
Ja dat bedoel ik er mee.
Ben er nog niet hellemaal uit hoe maar dat gaat wel goed komen
 
Richen
@ Kromhout, Ik zou zeggen hou ons op de hoogte! Ik ga ook gelijk even zoeken. Had bijna een Asus O!Play gekocht gisteren, dan maar even tijd hierin steken.Cool
 
mkromhout
Ja het probleem is denk ik dat er sofware op moet komen die het ondersteund. maar op de site van de maken van de kast kan je meer lezen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 HDTV VPR ervaringen delen.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie