obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Tele2 nieuwsgroep instellen.
Pokey
Hallo allemaal, ik ben hier nieuw en heb meteen een vraag.

Ik heb draadloos internet 20 mb en via de davolink 2020.

Kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik de gratis nieuwsgroep van tele2 kan instellen.
Ik las ergens dat ik op de davolink 2020 mijn ip vast moet instellen en ook op mijn pc.
En iets op de firewall moet instellen. Zoals je merkt ben ik echt een "rookie" op het gebied van nieuwsgroepen en de bijbehorende instellingen op de pc en router. Dus ik hoop dat iemand mij goed kan verder helpen. Natuurlijk heb ik gegoogled maar daar vind ik niet echt een sluitende uitleg over het instellen van begin tot eind.

cheers.
 
cornfed
Hier zo: Staat gewoon in de FAQ subforum: Nieuws server Tele2 instellen
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Pokey
Bedankt voor je verwijzing, maar in je klad staat niets over hoe je het precies instelt. En ook niets over hoe je de router en ip instelt.
 
cornfed
Omdat je niets hoeft in te stellen in de router.
En elke newsreader heeft andere instellingen.
Met die gegevens kan je alles mee instellen.

Als je newbie bent, dan deze link eens volgen en inlezen: http://www.binaries4all.nl/
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Pokey
Dankjewel. Ik hoef idd verder niets in te stellen. Het werkt. Wel langzaam die gratis nieuwsserver. Maar dat was bekend. ik ga nu een abbo nemen op die Tweakserver. Kijken of dat wat is. Nogmaals bedankt voor je service.
 
cornfed
Ja, de Tele2 server is alleen bruikbaar voor de 'light' downloaders.
Voor het echte werk moet je toch een pay-server hebben.


Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 nieuwsgroep instellen.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie