Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
twee pc`s op een modem van tele2.....hoe doe je dat met lankabel??
gert
Hallo ik heb internet van tele2 en heb op de modem een mogelijkheid om meerdere pc`s aan te sluiten op internet via een (lan)UTP kabel.

Dus ik dacht lekker makkelijk UTP kabel kopen en op pc boven aansluiten op modem beneden en klaar is gert.....Grinniet dus.........AngrySmile ik krijg geen verbinding. weet iemand wat ik verkeerd doe en hoe ik dit wel voor elkaar kan krijgen???

ik heb redelijk verstand van computers, maar hier heb ik nog geen ervaringen mee.

vriendelijke groeten gert

kobus1960
Dat moet gewoon kunnen, zelfs tot een afstand van 150 meter UTP zonder verlies.
Vraag, werkt dit wel met een korte kabel tussen modem en pc?
Zo ja, foute kabel, moet een straight kabel zijn, geen crossed.
Zo nee, reset modem met INIT knopje achterzijde en kijk of het werkt met de korte kabel.
Zo nee, in het geval van een Davolink modem, wel port 3 of 4 gebruikt?? (1 en 2 zijn voor TV).
Brandt de lampen winkel aan de voorzijde groen en goed? In het boekje te vinden.
Gewijzigd door kobus1960 op 15 February 2010, 16:41
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'twee pc`s op een modem van tele2.....hoe doe je dat met lankabel??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 Oct 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 Feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 Sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 Sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 Aug 2017
Advertentie