obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken
Snelheid Tele2 20mb versie.
cornfed
En zit je werkelijk op een ISRA punt?
Is er geen aftakking ervoor?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
petjax
hallo bedankt voor jullie reactie en kobus ik was het net van plan om te doen en bericht over de resultaten.

en cornfed de modem zit rechtstreks op de kabel die binnenkomt bij mij waterleiding net{gisteren 24-03} een nieuw kastje op laten zetten door een kpn monteur en er zit wel een winkel onder mijn woning maar die heeft een eigen nummer en bij tele2 heb ik ook gewoon een nummer in mijn abonnementgegevens en er komt maar een kabel binnen.
 
cornfed
Dan zit je goed.
Eens kijken wat de testjes doen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Tara2008
Mijn internet snelheid zit ook rond de 9 a 10 mbit. Met de tv aan ligt de snelheid rond de 5 a 6. Ben ik dan aan het downloaden dan gaat het beeld ook haperen en stotteren.

Deze snelheid wil niet hoger. Kpn is geweest in opdracht van Tele2 en die 10 mbit is in onze wijk het maximale wat over de lijnen kan..

We hadden aanvankelijk veel problemen met tele2, wegvallende telefonie, lage snelheden etc etc.

De helpdeskmevrouw vertelde me dat het door het bittorrent gebruik kwam waardoor er verbindingen open bleven staan "zelfs als de computer uit is" Ja hoor een afschuifantwoord".

Helaas voor deze mevrouw heb ik bij verschillende providers op de helpdesk gezeten.

Na veel heen en weer gesteggel over een periode van bijna een jaar lijken de problemen verholpen te zijn. Behalve dan de snelheid.

Verder tevreden. Behalve dan nu met de problemen van de nieuwe decoder dan. Maar ook daar wordt aan gewerkt
Gewijzigd door Tara2008 op 25 maart 2010, 12:38
 
kobus1960
Je zou de downloadsnelheid kunnen drukken in het betreffende programma.
Duw 'm eens naar 500 Kb en kijk of je TV dan wel fatsoenlijk beeld geeft.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
petjax
hallo cornfed en kobus ik dacht ik geef even door wat er allemaal is gebeurd.

ik heb bijna het hele weekend zonder internet gezeten,ik heb vrijdag de helpdesk gebeld maar de technische dienst zat vol,ze zouden in het weekend terugbellen maar pas maandag gebeurd.

technische dienst zei kan niet in je modem komen en heb wegvallend signaal ik zal een kpn monteur sturen,kpn monteur gekomen vandaag heeft alles doorgemeten,maar zag dat een draad geen goed signaal kreeg,dus de monteur naar de wijkcentrale heeft de fout hersteld en alles goed had een meting van 16mbt.

ik heb de tele2 100mb download gedaan en had 1mb download met televisie aan en een andere computer online is dit goed of is dat nog te weinig?{let wel heb 3 computers via een switch de eminent netwrkng switch 10/100Mbps met automatic detection en link activity status}zou het nog helpen om een betere switch te kopen en/of iets anders te doen of is dit goed zo,sorry dat ik zoveel vraag maar ik wil het snelste eruit halen binnen de mogelijkheden,en zo als ik al eerder heb aangegeven ik heb geen verstand van het aansluiten buiten de simpele dingen om.

wederom bij voorbaat dank voor u hulp en hulp al gegeven peter.d
 
cornfed
1 Megabit of 1 megabyte download?
Als het megabyte is, heb je in combinatie met de tv aan een prima snelheid.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
petjax
ik zou het niet weten maar ik heb die 100mb downloadtest gedaan van tele2 hij gaat van 999kbs naar 1mb maar ik weet niet of dat nou megabyte of megabit is sorry
 
petjax
ik heb net een speedtest gedaan op speedtest.net met een server uit alphen aan de rijn{5a7km van mijn woning en die zegt na 3 tests{een keer opnieuw opgestart tussendoor,baat het niet schaad het niet}dat ik een 1.12megabyte download heb.

dus als je goed begrijp is dit goed.

wederom bedankt voor alle antwoorden m.v.g.peter.d
 
cornfed
Dat is prima.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid Tele2 20mb versie.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie