Onderwerp bekijken
Iets leuks mee gemaakt? Vertel het ons, maar houd het netjes!
Pagina 2 van 2: 12
|
Tele2 Virtuele Assistent (con|mal)versaties
|
|
cornfed |
Geplaatst op 31 mei 2010, 00:36
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 aug 2008 |
Nee, Danielle is een vriendinnetje van Frank. Had nog een fotootje van haar liggen hier. Ze kwam net terug van de kapper... Gewijzigd door cornfed op 31 mei 2010, 00:39 Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
|
|
|
ihgvp |
Geplaatst op 31 mei 2010, 16:08
|
Activiteit Berichten: 16 Lid sinds: 30 mei 2010 |
|
|
|
Stans51 |
Geplaatst op 01 juli 2011, 15:13
|
Activiteit » Almere Berichten: 2 Lid sinds: 15 apr 2007 |
Tele2 zegt:Welkom terug. Om je verder te kunnen helpen wil ik eerst graag weten waar je vraag over gaat. Geef daarom alsjeblieft een korte omschrijving van het onderwerp. Jij zegt:technische mogelijkheden Tele2 zegt:Ik kan niet precies achterhalen waar je een vraag over hebt. Geef anders een van de onderwerpen op die hieronder staan. Jij zegt:email naar de klantenservice Tele2 zegt:Ik kan niet precies achterhalen waar je een vraag over hebt. Geef anders een van de onderwerpen op die hieronder staan. Jij zegt:nee ga maar weg!!!!!!!!!!!!!!! Tele2 zegt:Ik kan niet precies achterhalen waar je een vraag over hebt. Geef anders een van de onderwerpen op die hieronder staan. Hij is nog steeds niet "opgevoed", na meer dan een jaar. Hier wordt je toch gek van!!!!! |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 01 juli 2011, 16:48
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 aug 2009 |
Er zijn mazen in de wet qua slachten, dat mag nog onverdoofd, als je maar aantoont dat Tele2 geen pijn heeft. Gewoon voor de trein zetten. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
joop hoop |
Geplaatst op 17 oktober 2011, 13:51
|
Activiteit Berichten: 27 Lid sinds: 09 sep 2011 |
De chat functie is iets verbeterd, maar toch werkt die nog niet echt lekker: Tele2 zegt:Ik heb je niet goed begrepen. Wil je daarom contact opnemen met de klantenservice? Jij zegt:nee hoor ik hoef geen contact op te nemen, fijne dag Tele2 zegt:Mooi, dat is geen probleem. Om je verder te kunnen helpen wil ik eerst graag weten waar je vraag over gaat. We hadden het zojuist over status van je bestelling. Gaat je vraag hier nog steeds over? |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 17 oktober 2011, 13:57
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 aug 2009 |
Er zijn geen echt goeie chatbots, die van Ziggo is niet beter. Alleen heb je daar weleens de mazzel dat ie overgenomen wordt door een HD medewerker. Niet dat dat alles is, maar toch. Bovendien vind ik het klachtengehalte op dit Tele2 forum de laatste maanden geweldig meevallen, dat was voor de zomer wel even anders. Er zit dus verbetering in de producten, lijkt mij. Wat ik jammer vind is het aantal feedbacks na opgeloste klachten door Tele2 of forumleden. Dat zou dit forum veel representatiever maken. Maar dat geldt voor alle forums. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 Virtuele Assistent (con|mal)versaties', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 2 | 23 okt 2021 |
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 3 | 26 feb 2018 |
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 | Klacht over Tele2 | : 1 | 29 sep 2017 |
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 sep 2017 |
Tele2 NAT-Type Gameconsole. | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 5 | 08 aug 2017 |
Advertentie