obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Webcare Tele2
Tele2 Webcare
Beste gebruikers van het Tele2 Forum,

Vanaf deze week is Tele2 Labs niet meer actief op het gebruikers forum, in plaats daarvan zal ik vanuit Tele2 iedereen zo goed mogelijk te woord staan. Ik ben werkzaam bij Tele2 en de hele dag online actief om iedereen zo goed mogelijk te informeren over de producten en diensten van Tele2. Daarnaast probeer ik zoveel mogelijk klachten op te lossen en onduidelijkheden uit de wereld te helpen.

Op dit forum worden veel waardevolle tips en opmerkingen gepost die Tele2 gebruikt om haar producten en service nog meer te verbeteren.
Tele2 is ontzettend blij met deze feedback en hoopt dat jullie dit blijven doen!

Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes Danielle van Tele2
 
kobus1960
Welkom Danielle !!
Ik sluit me aan bij Gilex Smile
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Eindelijke is Danielle gearriveerd!

Ik wens je veel succes toe..Wink

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Richen
Ik heb een software versie van de Animo 530 volgens mijn instelling. Terwijl ik een Animo 532 hebt, kan dit kwaad? Ik heb dit gemeld bij Tele2 om het te laten bijvoegen aan mijn dossier (8360920) welke bij jullie loopt maar volgens de telefoniste was dit niet van belang?
Tevens is denk ik toch de bandbreedte ook een euvel. Klanten die maar net 6Mbit halen zullen denk ik wel problemen ondervinden met TV kijken, opnemen en internetten tegelijk. Bij mij slaat namelijk alles vast en moet ik toch overal de stekkers uit gaan halen. Voorals nog ga ik ervan uit dat en hoop met updates verholpen kan worden.
 
Richen
Okay, Thanx! Nuttige en directe informatie. Daar hebben we wat hiero.. Ik ga even me decoder compleet resetten door hem 10 mins van stroom af te houden aan te doen en dan weer een uurtje niks er mee te doen. Dit schijnt het probleem op te lossen van het niet geprogrammeerd kunnen opnemen. Dan gaat hij opnieuw updaten? Ben benieuwd. Het antwoord volgt spoedig.


24-2: Het werkt! Ik kan nu eindelijk voorgeprogrameerde opnames ook daadwerkelijk opnemen! Voorheen deed hij niks, hij stelde ze wel in maar nam niet op. nu wel!
Gewijzigd door Richen op 24 februari 2010, 00:57
 
Tele2 Webcare
Beste Richen,

Fijn dat het nu naar behoren werkt. Indien je nog problemen ondervindt kan je deze naar mij sturen in een PB.

Met vriendelijke groet,


Danielle
 
baatje30
Beste Danielle,

Ik zie dat je hier en daar in topics antwoorden geeft op vragen en/of problemen. Mag ik zeggen dat ik dit heel erg goed van je vind en ook van Tele2!

Echter hoe is het met de afdeling webservice? Heb jij dit nu volledig overgenomen? Mogen klanten jouw wel rechtstreeeks benaderen met problemen of gaat dat nog op uitnodiging?

Graag hoor ik dit van je.

Marco
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
NeverMind
Beste Danielle

Gisteravond 2 keer gebeld omdat de eerste keer de medewerkster het gesprek beƫindigde omdat ik boos was over het feit geen tv opeens te hebben wat eerder wel goed was. Terug gebeld helaas kunnen niks doen want het systeem deed het niet goed. Vandaag weer terug gebeld omdat ik wederom zwart beeld heb. Kunnen weer niks doen. Toen ik aangaf dat ik er vanaf wilde wordt er gezegd dat ze 4 weken de tijd hebben om het op te lossen maar mijn abonnement loopt al vanaf 27 januari dat is al 4 weken geleden. Tot 27 jan geen tot weinig problemen gehad met Tele 2 maar hoe er nu om gegaan wordt met een klant vind ik nu niet kunnen. Ik wil gewoon van dit contract af. Heb geen vertrouwen meer in Tele 2. Je betaalt ergens voor en dat werkt niet goed.
Gewijzigd door NeverMind op 26 februari 2010, 00:19
 
baatje30
Misschien is dit overbodig maar ik wil het toch onder de aandacht brengen. Op de website van Tele2 staat het volgende bericht: http://tele2.gebruikers.eu/klantenservice/med...ngen2.html

Mededelingen

Tele2 Webcare
Omdat we merken dat klanten steeds vaker vragen en klachten op het internet plaatsen heeft Tele2 heeft haar service uitgebreid met een Webcare team. Wij zijn vanaf 27 januari gestart met Tele2 Webcare.

Wat is Webcare en hoe werkt het?
Webcare is een service waarbij bedrijven proactief vragen en klachten beantwoorden die op het internet zijn geplaatst door consumenten. Tele2 monitort dagelijks het internet en zoekt daarbij naar uitingen van mensen die aangeven dat ze behoefte hebben aan hulp of informatie over onze producten of diensten.

Namens Tele2 is Danielle van het Tele2 Webcare Team dagelijks actief op het internet, op niet-Tele2-sites zoals weblogs, fora en Twitter. Danielle beantwoordt vragen en geeft correcte informatie als er onduidelijkheden zijn. Ze reageert ook op klachten of problemen over de dienstverlening en producten van Tele2. De insteek van Tele2 Webcare is niet commercieel. Openheid en transparantie staan voorop.

Contact
Danielle kan helaas niet overal op reageren of alle problemen oplossen. Heb je een meer individuele of complexe vraag of klacht? Ga naar de klantenservicepagina en kies hier hoe je contact wil opnemen met de klantenservice.

Gepost op 01/02/2010

-------
Was mij niet eerder opgevallen maar toch vind ik dit wel netjes.

Marco
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
Bill

Quote

baatje30 schreef:
-------
Was mij niet eerder opgevallen maar toch vind ik dit wel netjes.

Marco


Het zou ook netjes geweest zijn om om toestemming te vragen hier op het onafhankelijke forum te mogen reageren.
Natuurlijk is dat geen bezwaar, de Tele2 Gebruikers Groep moedigt de dialoog tussen klanten en provider alleen maar aan.

De Tele2 Gebruikers groep stelt zich zelfs ten doel regelmatig overleg te hebben met vertegenwoordigers van Tele2 om problemen aan te kaarten en oplossingen te bespreken. Tot op heden is hier niets van gekomen. Wie zou e.v. namens de Tele2 Gebruikers Groep met Tele2 om de tafel willen zitten? Stuur me maar een P.B.

Voor Danielle was er ook een webcare team van Tele2 hier aanwezig. Zij waren er ineens en hebben eveneens nooit om toestemming gevraagd.

Allemaal geen probleem, het past binnen de doelstellingen van de Tele2 Gebruikers Groep. Maar netjes? Nee!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Webcare Tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie