Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
hapering beeld digitale tv tele2
|
|
oene43 |
Geplaatst op 16 June 2010, 19:26
|
Activiteit Berichten: 15 Lid sinds: 01 Feb 2010 |
Hallo Kobus, Het werkt bij mij dus helaas niet. En denk dan ook niet dat ze de oplossing kunnen creëren met een update. Groetjes, Oene. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 16 June 2010, 22:43
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Lees dan hier even, staat ook bij hoe je er vanaf komt. Mededelingen Tele2 Webcare Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
richardvd |
Geplaatst op 24 June 2010, 13:16
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 24 Jun 2010 |
Hoi hoi, Ook hier heb ik last van haperend beeld, of stilstaand beeld of wegvallende zenders. Tele2 hier vervolgens 2 weken geleden over gebeld, vertellen ze me doodleuk dat dit probleem al 2 maanden bekend is :S ..wtf je kan klanten toch niet zo lang met klotebeeld tv laten kijken. Zou het dan niet eens heel rap tijd worden, dat ze hier wat aan gaan doen!!! Is er trouwens iets als gebruiker wat je hier aan kan doen? Met vriendelijke groet Richard |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 24 June 2010, 13:32
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Zie topic boven jouw post. Het euvel is al vanaf de introductie bekend, het wachten is nog steeds op de update. Zeg voor het gemak even vanaf maart, iets langer dus, hebben mensen deze klachten, Echter, is je verbinding niet geschikt voor TV/Internet qua snelheid, gaat dat ook niet helpen. Update afwachten, werkt het dan nog niet, Tele2 bellen en storing kenbaar maken. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
djpaki |
Geplaatst op 28 June 2010, 21:19
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 28 Jun 2010 |
Ik zit momenteel naar Brazilië tegen Chili te kijken maar ben het echt zat! Ik heb net voor de derde keer vandaag de stekker van de modem eruit getrokken om na een paar minuten de verbinding wederom tot stand te brengen. Ik heb een tv van EUR 2.000,00 en heb soms de neiging om de afstandsbediening dwars er doorheen te slaan. Maar ik ben eerder bang dat het vastlopen van de modem, slechte servers het beeld slopen. Ik heb deze al ruim 14 maanden zo maar omdat het ongeveerd om de 4 weken gebeurt, laat ik het maar gaan. Maar de laatste 3 maanden is het dagelijkse kost, haperend beeld en vastlopen! Ik heb al twee keer gebeld en wordt er letterlijk moe van dat ik het standaard verhaal met de welwillende student aan de lijn. Wat denk je dat ik voor de lol, voordat ik bel, alle stekkers verwissel en de modem afsluit? Als ik internet doe ik niet aan downloaden, volledig surfen en dat kan volgens mij niet oorzaak zijn van het vastlopen of haperende beeld? Als dat zo is, dan kan je dit product niet zomaar op de markt brengen! En verder heb ik ook nog niets vernomen over het pakket Sport1 welke ik aangevraagd hebt, echt super dat ik over voor moet wachten. Wat is de oplossing? En is het wel zo beter bij een andere leverancier van digitale tv? Maar om je favoriete programma’s te moeten missen of niet volledig kunnen volgen werkt op de zenuwen! ==== Ja hoor, 23:19 uur weer vastgelopen, gaat goed zo! ==== MOD EDIT: Ik heb de vloekwoorden maar verwijderd. Die droegen niets bij aan het verhaal. Gewijzigd door cornfed op 29 June 2010, 00:18 |
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 01 July 2010, 10:48
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Beste Djpaki en Richardvd, Graag ontvang ik van jullie beiden jullie de volgende gegevens in een PB: postcode/huisnr. en telefoonnummer waarop je te bereiken bent. Zodra ik deze heb ontvangen kan ik uitzoeken waardoor het haperend beeld, wegvallende zenders etc wordt veroorzaakt. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 |
|
|
Yomtork |
Geplaatst op 08 July 2010, 23:00
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 08 Jul 2010 |
Danielle en tele2, de duizenden tevreden klanten hebben wellicht nog geen weg gevonden om hun beklag te doen. Ik probeer House te kijken maar het haperen loopt werkelijk de spuigaten uit tot een punt waarop het beeld vaker stilstaat dan beweegt. Het is werkelijk belachelijk. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 08 July 2010, 23:36
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Wij kunnen niet anders doen dan naar de mededelingen van Tele2 Webcare verwijzen. Mededelingen Tele2 Webcare Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Yomtork |
Geplaatst op 12 July 2010, 22:49
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 08 Jul 2010 |
nou dan maar digitenne proberen. is nog goedkoper ook |
|
|
25ankie1957 |
Geplaatst op 15 July 2010, 20:42
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 15 Jul 2010 |
Kan iemand mij vertellen of het nog lang duurt voordat tele2 de kabel op gaat? Ik heb net een prachtige tv gekocht, maar door het haperende, stilstaande beeld, beleef ik hier geen enkel plezier aan. Ook het standaard verhaaltje van de klantenservice, resetten, kabeltjes verwisselen enz. kan ik niet meer aanhoren. Als het nog veel langer duurt ben ik hier weg. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'hapering beeld digitale tv tele2', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 2 | 23 Oct 2021 |
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 3 | 26 Feb 2018 |
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 | Klacht over Tele2 | : 1 | 29 Sep 2017 |
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 Sep 2017 |
Tele2 NAT-Type Gameconsole. | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 5 | 08 Aug 2017 |
Advertentie