Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
hapering beeld digitale tv tele2
|
|
wallia |
Geplaatst op 13 October 2010, 22:13
|
Activiteit Berichten: 157 Lid sinds: 07 Dec 2009 |
Wat hadden we vanavond in Capelle a/d IJssel weer een "schitterend" beeld, eerst haperingen , dan stilstaand beeld ( paar minuten) en uiteindelijk helemaal geen beeld. Vanaf 20.00 uur en uiteindelijk maar het hele TV-gebeuren uigeschakeld. In het begin van het jaar nog niet eens zo'n beeld gehad, maar de laatste tijd is het begonnen met haperingen, maar meestal na een uur weer normaal. Vandaag was het heel BAR en BOOS !!! |
|
|
wallia |
Geplaatst op 14 October 2010, 09:25
|
Activiteit Berichten: 157 Lid sinds: 07 Dec 2009 |
Ja, lees het nu pas! Ik was gisterenavond een uur te vroeg met mijn reaktie (heb alleen mijn serie Criminal Minds gemist) Afijn, ben blij dat het opgelost is. Bedankt Frank! |
|
|
sjeng |
Geplaatst op 14 October 2010, 10:19
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 30 Jul 2010 |
Ik heb 2 maanden digitale tv van tele 2, en ik ben niet tevreden over het produkt.De haperingen die je per avond krijgt is niet normaal, wel zo'n 20 x dat het beeld blijft hangen , of wegvalt, soms komt het beeld terug na 1 of 2 seconden, maar dan doet zich een nieuw probleem voor. Ik kan het geluid daarna niet meer regelen.Als ik dit zachter wil zetten,( dit moet omdat het op zijn hardst terugkomt zodra ik weer beeld heb) loopt de cursor van het geluid naar 0. Wil ik hem weer op ietwat harder zetten, gaat dit niet, dan loopt deze weet tot maximaal geluidsterkte. Er rest mij dan niets anders dan de boel weer te reseten , wederom de voeding loskoppelen. Dan heb ik weer normaal beeld en normaal regelbaar geluid. Maar dan kan ik wachten tot het volgende probleem.Dit is geen fijn tv kijken. Ik doe het modem ook resetten elke 2 weken, voor eventuele updates , ik hoopte dat dit het probleem zou verminderen, maar niets is minder. Wat rest mij nog , hoe kom ik van deze problemen af ???? |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 14 October 2010, 13:52
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
De enige manier om dit op te lossen of om onder je tv contract uit te komen is om Tele2 in gebreke te stellen. Zij moeten dan binnen een termijn van één maand alle problemen oplossen. Bel met Tele2 en zeg dat je ontevreden bent met de tv dienst. Zeg dat je ze één maand de tijd geeft om het te fixen. Noteer naam van medewerker en datum/tijd plus je referentienummer van je case. Dan kan je daar op terugvallen als Tele2 moeilijk gaat doen later. Gewijzigd door cornfed op 14 October 2010, 16:53 |
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 14 October 2010, 16:37
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Beste Sjeng, Graag zou ik je klacht over de interactieve tv in behandeling willen nemen. Mag ik alsjeblieft je klantnummer of postcode en huisnummer en een telefoonnummer waar je goed op te bereiken bent, kunnen sturen in een PB? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 |
|
|
poindex |
Geplaatst op 18 November 2010, 11:17
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 03 Mar 2010 |
Heb sinds een aantal maanden ook digitale tv erbij genomen. Heb regelmatig haperingen in het beeld. Ook krijg ik tegenwoordig storingen met bellen, een beetje vergelijkbaar met de storingen in het beeld. Dit is nog wel een graadje erger dan problemen met tv! Als je tijdens het bellen elke keer een halve minuut niks verstaat van degene waar je mee belt... Ben hier erg ontevreden over, wordt hier nog wat aan gedaan? Anders moet ik mijn pakket opzeggen. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 18 November 2010, 11:54
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Zie de post boven jouw post, als het meezit reageert Danielle, dan kom je wat verder, opzeggen gaat zo maar niet, dus probeer eerst even rustig tot een goed werkend systeem te komen i.c.m. Tele2. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
poindex |
Geplaatst op 18 November 2010, 12:03
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 03 Mar 2010 |
Ok, bedankt! Ik wacht af. Ik wil in principe ook niet van Tele2 af, ik wil alleen maar een goed werkende 3-in-1 oplossing! |
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 18 November 2010, 15:23
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Beste Poindex, Vervelend om te lezen dat je diensten niet optimaal werken. Stuur je postcode en huisnummer en/of je klantnummer in een privebericht naar me, dan ga ik het voor je uitzoeken. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 |
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 18 November 2010, 16:41
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Beste Poindex, Ik heb je gegevens ontvangen. Ik ga de storing in je diensten onderzoeken en kom zo snel mogelijk bij je over terug. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'hapering beeld digitale tv tele2', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 2 | 23 Oct 2021 |
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 3 | 26 Feb 2018 |
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 | Klacht over Tele2 | : 1 | 29 Sep 2017 |
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 Sep 2017 |
Tele2 NAT-Type Gameconsole. | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 5 | 08 Aug 2017 |
Advertentie