Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
hapering beeld digitale tv tele2
lunoris
Eind maart, dan hebben ze het bij mij niet binnen de 4 weken termijn opgelost!
Nu zeggen ze je kan niet van je abbonement af omdat het een algemene storing is.
Het is toch niet te geloven of het nu een probleem van alleen mij is of half Nederland, ze hebben dan niet aan hun voorwaarden voldaan!

henk05
Het schijnt dus wel idd 16 / 18 maart te zijn. Opzich bij een startende dienst vind ik dat ook wel begrijpelijk.
Komt bij dat ik érg enthousiast ben over het Amino kastje, heb er nu twee in huis staan en werkt geweldig.

Hoop dus serieus dat het haperen in het beeld ophoudt, alle zenders in HD beschikbaar komen én eredivisie live z.s.m. beschikbaar komt.... (en in ieder geval 123 HD half maart) - dan ben ik zeer tevreden!

Als het gehaper aanhoudt lijkt het me logisch dat het contract ontbonden kan worden en de hele handel teruggestuurd kan worden richting Tele2. Ze beloven op hun site immers een storingsvrij signaal.

Superdude
Ik heb nu al heel goed beeld en geluid! Het is slechts af en toe (een keer in de paar dagen) dat ik de decoder moet resetten. Ook het opnemen en live pauzeren van TV-programma's gaat goed. Ik denk gewoon dat ik geluk heb.

De beeldkwaliteit zal na 18 maart helemaal HD zijn (Ned. 1,2,3) en niet ge"upscaled" zoals nu. In ieder geval heb ik nu niets te klagen!

oene43
Ik heb sinds vorige maand tv via tele2. Ben zeer ontevreden over de kwaliteit. Is nog geen dag voorbij gegaan dat mijn beeld niet hapert. Het kijkplezier is ver te zoeken hier. Lees dat dit probleem al in de maand Maart opgelost zou zijn maar het is nu al Juni. Ben ik dan nu nog de enigste met dit probleem? Als het zo nog lang doorgaat kap ik met tele2 TV. Bij mijn vorige provider nooit geen problemen gehad. Skinversie hier is: AO.16.2-T1750.21T02

mistermood
Je wordt hier zo niet goed van, nu ook weer.. even wat voor me zoontje opzetten uit het kids gedeelte.
Menu werkt zo traag als dikke ..... en als je dan eenmaal wat hebt opgestart, blijft het alleen maar hangen.
Leuk voor zo'n kind van 2 ! Gelukkig zelf nog wat dingen achter de hand.
Van de klantenservice hoor je maar niets, en webcare lijkt momenteel ook niet de snelste.
Nog even en ik stuur zelf heel het zooitje terug en hou de maandelijkse incasso in.

oene43
Ik heb gisteren de klantenservice wederom gebeld(2e keer) en heb met hen afgesproken dat(na de volgende update, deze maand) indien er voor 1 Juli geen verbetering is ik van verder gebruik van hun TV-aanbieding afzie en terug ga naar mijn oude provider.

oene43
Hallo Paul,
Bij mij hapert het beeld met zowel HDMI als met de SCART. Maakt hier dus niks uit. Hier hapert het gelukkig niet zo vaak maar toch vaak genoeg om me er groen en blauw aan te ergeren. Kijk momenteel dan ook hoofdzakelijk via mijn DVD-recorder. Dan is het zonder haperingen te volgen, maar geen HD kwaliteit dus.

oene43
Opnemen met mijn losse DVD-recorder geeft geen problemen. Prima beeld zonder haperingen.

mistermood
Zojuist klantenservice gebeld.
Niet in de wacht gestaan, gelijk me verhaal gedaan dat er maar storingen blijven enz.
En dat we der niet uit gaan komen en ik me product wil opzeggen.
Tevens leken ze het momenteel erg druk te hebben omdat er onterecht bij veel mensen een bericht op het scherm komt over facturen.. hier hoeft alleen de decoder maar voor gereset te worden.
Ik doorverbonden met de afdeling die over opzeggen gaat.. ook maar paar tellen in de wacht.
Toen kreeg ik de vraag of ze me straks terug mochten bellen, omdat het momenteel erg druk was (maandag ochtend drukte, vertelde men). Nou ja vooruit dan maar, als het maar voor eind van de ochtend is maakte ik duidelijk.
Nou moet ik dus terug gebeld worden zodat ze eerst andere weg kunnen werken .. t zal allemaal wel. Werk gewoon klant voor klant af.

mistermood
Uiteraard zoals verwacht niet terug gebeld. (verwacht dit de komende 15 min ook niet meer).
Morgen weer een dag, nu maar weer aan t werk.

Update: Nou toch net nog een vriendelijk telefoontje gehad.
Ze moest alleen nog heel m'n probleem uitzoeken, want dit ligt bij het hoofdkantoor.
Dus nog even afwachten.
Gewijzigd door mistermood op 07 June 2010, 10:54

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'hapering beeld digitale tv tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 Oct 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 Feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 Sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 Sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 Aug 2017
Advertentie