Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
Tele2 onprofessioneel naar zakelijke gebruiker
|
|
cornfed |
Geplaatst op 12 March 2010, 08:48
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Met dom heeft het niets te maken. Meer met gierigheid.. Als IT professional moet je jij weten wat er gebeurt als er SPAM van één ip af komt. Dat gaat op de blacklist. Met een beetje pech de hele ip range. Daarmee worden de klanten van Tele2 mee gedupeerd. Dan lijkt het mij logisch dat er een steng maximum geld voor het aantal mail berichten per (half)uur. Tele2 kan niet in je mail kijken of jij echte mails verstuurd of dat jij zit te spammen. Daarom moet men streng zijn. Gewijzigd door cornfed op 12 March 2010, 08:49 |
|
|
Maverex |
Geplaatst op 12 March 2010, 09:04
|
Activiteit Berichten: 39 Lid sinds: 21 Oct 2009 |
Als men mij dan eens zou aangeven wat wel mag, dan zou ik mij daar aan houden. Ik heb mij gehouden aan de aantallen die mij werden doorgegeven door de helpdesk. Is er dan niemand bij tele2 op de hoogte van de hoeveelheid mail die verstuurd mag worden ? Als iemand mij had verteld dat ik 10 mails per uur mag versturen dan zou ik dat ook gedaan hebben. Mij is verteld dat ik er niet meer dan 50 per 5 minuten mag versturen. Dat aantal kan ik met de hand al helemaal niet halen. Ik word nu gedwongen een andere provider te zoeken omdat mijn mail adres permanent geblokkeerd word omdat ik gedaan heb wat tele2 mij heeft voorgedragen. Heel terecht in mijn ogen. Schijnbaar wil men mij niet als klant. Het zij zo. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 12 March 2010, 09:47
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Buiten het feit dat je problemen met Tele2 hebt is Gmail een overweging.
Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Maverex |
Geplaatst op 12 March 2010, 10:18
|
Activiteit Berichten: 39 Lid sinds: 21 Oct 2009 |
Is ook niet erg professioneel om @gmail ipv je domeinnaam achter je @ te hebben staan dus dat is echt geen optie. Maar de tweedelijns is toch niet behulpzaam en ik ben zowieso klaar met deze club dus ik ga hier geen energie meer in steken. Ik ben in deze situatie beland door verkeerd ingelicht te zijn door de helpdesk maar men wil het niet weer oplossen. Dan blijft mij geen andere optie dan van provider te switchen. Dan kan ik in ieder geval weer mijn eigen e-mail gebruiken. |
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 15 March 2010, 10:32
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Beste Maverex, Je bericht over de blokkade op je e-mailaccount heb ik gelezen en graag wil ik je klacht hierover in behandeling nemen. Zou je alsjeblieft je gegevens naar mij toe willen sturen in een PB. Graag ontvang ik je postcode en huisnummer of je klantnummer. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 |
|
|
Maverex |
Geplaatst op 21 March 2010, 17:24
|
Activiteit Berichten: 39 Lid sinds: 21 Oct 2009 |
Beste Danielle, Ik heb je mijn gegevens gestuurd en waarempel ben ik gebeld door de tele2 support desk. Ik ben zelfstandig ondernemer en niet elk moment van de dag in de gelegenheid de telefoon op te nemen. Vooral niet als het telefoonnummer niet wordt getoond. Toen de support belde kon dat dus ook niet. Zou prettig zijn als ze het nog een keer zouden proberen maar per mail zou toch ook moeten kunnen? |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 21 March 2010, 17:28
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
e.e.a. Moet in een persoonlijk contact opgelost worden, dus via telefoon. Heel logisch dat Tele2 het telefoonnummer niet toont, zo werken de meeste bedrijven. Dus toch even opnemen de komende dagen Nog even terugkomend op Gmail, daar is het zeer wel mogelijk middels je Tele2 mailadres te verzenden én te versturen, multifunctioneel. Bovendien heb je op die mogelijkheid veel meer berichten te ontvangen en bewaren. Je hebt daar plm 8 GB tot je beschikking. Reuze handig met een bedrijf, zoals zovelen al doen. Gewijzigd door kobus1960 op 21 March 2010, 17:32 Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Maverex |
Geplaatst op 21 March 2010, 17:31
|
Activiteit Berichten: 39 Lid sinds: 21 Oct 2009 |
We doen ons best ! |
|
|
grandduke3 |
Geplaatst op 22 March 2010, 19:19
|
Activiteit Berichten: 20 Lid sinds: 25 Sep 2009 |
Goede keuze om weg te gaan. het is echt niets dat tele2 en zal dat ook wel nooit worden. |
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 02 April 2010, 12:47
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Beste Maverex, Je hebt op 23 maart contact gehad met mijn collega en toen is geconstateerd dat je niet blacklisted bent. Nu is deze zaak verder uitgezocht, maar helaas krijgt mijn collega je nu niet meer te pakken. Om het probleem op te lossen dien je ondersteuning aan te vragen bij www.mijndomein.nl, waar je website is gehost. Ik hoop je hiermee voldoende van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 onprofessioneel naar zakelijke gebruiker', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 2 | 23 Oct 2021 |
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 3 | 26 Feb 2018 |
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 | Klacht over Tele2 | : 1 | 29 Sep 2017 |
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 Sep 2017 |
Tele2 NAT-Type Gameconsole. | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 5 | 08 Aug 2017 |
Advertentie