Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
Tele2 onprofessioneel naar zakelijke gebruiker
|
|
Maverex |
Geplaatst op 02 April 2010, 15:18
|
Activiteit Berichten: 39 Lid sinds: 21 Oct 2009 |
Hallo danielle, Ik ben door TELE2 geblokkeerd. Mijndomein heeft er echt niets mee te maken. De SMTP van TELE2 (Versatel) blokkeert mij. Laat de TD mij maar via mail benaderen, is toch niet zo moeilijk.
Maverex voegde bij, bestand:
Gewijzigd door Maverex op 02 April 2010, 17:12 |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 02 April 2010, 18:20
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Helder plaatje idd. Alleen de veronderstelling dat Tele2 je via de mail van dit probleem afhelpt......... Telefonisch is de normale gang van zaken, enigszins jammer dat je de telefoon niet opneemt als het nummer onbekend aangeeft, gaat lang duren vrees ik. Het regent dan ook geen klanten als je zo te werk gaat?? Nogmaals, elk redelijk groot bedrijf houdt zn interne nummers intern, heel normaal. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Maverex |
Geplaatst op 02 April 2010, 19:20
|
Activiteit Berichten: 39 Lid sinds: 21 Oct 2009 |
Men weet mij wel te vinden. Dat is een van de voordelen als je iets unieks aanbiedt. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 02 April 2010, 20:08
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Oke, dan ben je snel van je probleem verlost, Tele2 vindt je dan ook wel.
Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 07 April 2010, 10:23
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Beste Maverex, Mijn collega heeft geprobeerd je telefonisch te bereiken. Op 23 maart hebben jullie contact met elkaar gehad en toen heeft ze jou beloofd het voor je uit te zoeken. Het antwoord heb ik hier gegeven. Nu geef jij aan dat dit geen oplossing biedt. Graag zou ik je willen helpen het probleem op te lossen, maar ik denk dat het beter is hier telefonisch contact over te hebben om eventueel een troubleshoot uit te voeren. Zou je mij wellicht aan kunnen geven wanneer je het beste te bereiken bent? Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 |
|
|
Maverex |
Geplaatst op 07 April 2010, 10:29
|
Activiteit Berichten: 39 Lid sinds: 21 Oct 2009 |
Hallo Danielle, Vandaag tot 12:30 en maandag na 11:00 s'morgens. Donderdag de gehele dag. (Zoals de planning er op dit moment uit ziet) mvrgr, Maverex |
|
|
Maverex |
Geplaatst op 17 April 2010, 13:49
|
Activiteit Berichten: 39 Lid sinds: 21 Oct 2009 |
Dit gaat goed..................was leuk geprobeerd Danielle maar dit gaat niet goedkomen. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 17 April 2010, 18:37
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Aantonen dat de klacht een maand geleden doorgegeven is. Dan kan je er vanaf, zeker als zelfstandige heb je een stabiele provider nodig. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Maverex |
Geplaatst op 17 April 2010, 18:46
|
Activiteit Berichten: 39 Lid sinds: 21 Oct 2009 |
Dat is nou net het probleem, ik hoef er niet zo nodig van af. Ik ben best heel tevreden over tele2 als provider. Ben er ook al jaren bij aangesloten. Ik zit niet meer vast aan een contractperiode. Ik kan er alleen niet over uit dat men zulke rare streken uithaalt. Ik word eigenlijk gedwongen om over te stappen, om een kleinigheid waar ik enorm last van heb en erg simpel op te lossen is. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 17 April 2010, 18:59
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
100 % Gelijk in, dat is nou net waar 't 'm aan schort bij Tele2. Communicatie in het bedrijf en naar de klant toe, het zijn de kleine ergernissen die volgens mii best op te lossen zijn, zeker bij producten die al langer draaien, en al helemaal als het niet structureel is. Bovendien, een keer van een klant aannemen dat de kennis bovengemiddeld is zou ook al een boel schelen. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 onprofessioneel naar zakelijke gebruiker', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 2 | 23 Oct 2021 |
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 3 | 26 Feb 2018 |
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 | Klacht over Tele2 | : 1 | 29 Sep 2017 |
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 Sep 2017 |
Tele2 NAT-Type Gameconsole. | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 5 | 08 Aug 2017 |
Advertentie