Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
Tele2 onprofessioneel naar zakelijke gebruiker
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 23 November 2010, 10:44
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Je hebt natuurlijk allang een omweg gevonden voor je probleem, da's helder. Wel slordig dat Tele2 een probleem zolang laat zitten, ook da's helder. Die overstap is me tot nu toe heel goed bevallen, mocht het anders worden wordt er uiteraard ook melding van gemaakt, ook op het Ziggo forum. Gewijzigd door kobus1960 op 23 November 2010, 10:45 Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Maverex |
Geplaatst op 23 November 2010, 19:49
|
Activiteit Berichten: 39 Lid sinds: 21 Oct 2009 |
Hmmm, ok. Maar ik moet toch iets hier achterlaten. Van danielle hoor ik niets meer dus mijn gesprekstof raakt een beetje op. Mijn geduld nog lang niet trouwens. Nou ja....ik wacht dan maar weer even af. |
|
|
leeg |
Geplaatst op 24 November 2010, 11:14
|
Activiteit Berichten: 362 Lid sinds: 29 Dec 2009 |
Over Danielle gesproken. Die heeft t kapot druk. Volgens mij ligt die nog in haar bed aan de klanten hun klachten te denken. AnyWay. Ik zou terug worden gebeld over t fiberspeed enz. Dit zou gebeuren op een maandag. En 2 weken later dan de afspraak beld ze terug. Vreemd? |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 24 November 2010, 11:20
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
@Emiel, ik meen hier en daar toch gelezen te hebben dat alles geregeld was? No offence hoor, maar is dat nu zo, of ben je nog steeds bezig de zaken rond te krijgen. Ook weer belangrijk voor beeldvorming t.b.v. nieuwe Tele2 klanten. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
leeg |
Geplaatst op 24 November 2010, 11:25
|
Activiteit Berichten: 362 Lid sinds: 29 Dec 2009 |
T is geregeld. Echter heb ik daar zelf achteraan moeten zitten. Bel afspraak is niet na gekomen. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 24 November 2010, 17:52
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Quote (emiel op Tele2 forum pid='1330' dateline='1290618698' Klopt. Zeker gelezen op t niet officiele tele2 forum ? Ennuh.... t is niet altijd me oma hoor Want k heb ongeveer 20 mensen die tele2 afnemen door mij en via mij XD Moet toch geen probleem zijn als subdealer Gewijzigd door kobus1960 op 24 November 2010, 17:54 Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
leeg |
Geplaatst op 25 November 2010, 08:29
|
Activiteit Berichten: 362 Lid sinds: 29 Dec 2009 |
Nou dat zou je denken. Als je b.v bij de belcompany een abbo voor tele2 afsluit. En je hebt problemen en gaat bij hun terug. Dan moeten hun ook gewoon bellen met de helpdesk die wij bellen. Helaas zijn er geen subdealer nummers haha |
|
|
Maverex |
Geplaatst op 08 December 2010, 11:18
|
Activiteit Berichten: 39 Lid sinds: 21 Oct 2009 |
Ik had net weer 2 mails die in het postvak uit bleven staan. "Administratively denied" Dank je wel Tele2. Gaat helemaal goed zo. Krijg ik ook nog reklame in de bus waarbij Tele2 de KPN slecht maakt. Misschien zijn ze iets duurder.....maar ze besparen niet op de support. |
|
|
Solver |
Geplaatst op 08 December 2010, 18:04
|
Activiteit Berichten: 33 Lid sinds: 25 Nov 2010 |
Ik heb het even doorgelezen uit interesse. Die eerste opmerking is blijven hangen: De hosting provider biedt geen SMTP server. Dat is zeer vreemd. Indien je een mailserver dienst af neemt, zou ook een smtp meegeleverd dienen te worden. Ik zou zeggen een andere hosting provider nemen, of gewoon je eigen server hosten De consumenten helpdesk levert voor dit alles inderdaad geen support, en ook heel terecht denk ik. Maar heel af en toe kan je een medewerker aan de lijn krijgen die technisch beter onderlegd is, en wel antwoord kan geven op de vragen.... |
|
|
Maverex |
Geplaatst op 03 January 2011, 07:54
|
Activiteit Berichten: 39 Lid sinds: 21 Oct 2009 |
Hey...De beste wensen allemaal voor 2011. Eens kijken of we dit jaar geholpen worden. Nieuw jaar...nieuwe kansen. Misschien dat ik dit jaar medewerking krijg van een medewerker die een beetje "technisch onderlegd" is. Dit geeft toch weer een hele andere kijk op het woord "medewerker". Misschien dat iemand bij tele2 dit jaar tijd heeft om mijn mail weer werkende te krijgen ? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 onprofessioneel naar zakelijke gebruiker', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 2 | 23 Oct 2021 |
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 3 | 26 Feb 2018 |
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 | Klacht over Tele2 | : 1 | 29 Sep 2017 |
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 Sep 2017 |
Tele2 NAT-Type Gameconsole. | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 5 | 08 Aug 2017 |
Advertentie