Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
Tele2 onprofessioneel naar zakelijke gebruiker
|
|
Maverex |
Geplaatst op 11 March 2010, 18:51
|
Activiteit Berichten: 39 Lid sinds: 21 Oct 2009 |
Al meer dan 3 jaar maak ik gebruik van Tele2. Ik heb een mailing verstuurd van meer dan 50 berichten binnen 5 minuten. Hiervoor werd ik geblokkeerd en gewaarschuwd. Na ongeveer 2 weken kon ik mijn mail weer gebruiken. Daarna heb ik mij netjes aan de regeltjes gehouden en niet meer dan 50 mails verstuurd binnen 5 minuten. (Ik heb er 30 verstuurd in een half uur.) Elke mail is apart verstuurd en met de hand aangemaakt. Niks automatisch. Nu heeft tele2 mijn afzenderadres geblokkeerd. Ik kan nu geen mail meer versturen met als afzender mijn zakelijke e-mail adres. Dit is nu al maanden zo. Ik ben automatiseerder en heb mijn work-arounds maar kunt u zich voorstellen wat ik mijn klanten adviseer ? Ik heb het helemaal gehad met die club. Ik ben nu aan het shoppen naar iets anders omdat mijn contractperiode al lang achter de rug is. Dit kost jullie meer dan 1 klant, dat weet ik zeker. Ik wilde dit in elk geval even kwijt omdat mij dit zeer hoog zit. De tv via tele2 heb ik al lang geleden weer opgezegd. Als ik naar blokken wil kijken koop ik wel een blokkendoos. |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 11 March 2010, 21:33
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Heb je dan ook een zakelijk abonnement van Tele2? |
|
|
Plompie |
Geplaatst op 11 March 2010, 21:44
|
Activiteit Berichten: 56 Lid sinds: 24 Jan 2010 |
Ja hoor: http://tele2.gebruikers.eu/zakelijk/mkb.html |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 11 March 2010, 21:48
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Dan gaat Tele2 er van uit dat je wilt spammen. Of dat zo is, weet ik natuurlijk niet. Is het niet handiger om een aparte maildomain en server te hebben voor mails? Dan ben je provider onafhankelijk. @ Plompie Ik weet dat er zakelijke diensten van Tele2 bestaan. Ik wilde alleen graag expliciet horen van de topic starter of hij een zakelijk abonnement had. Maar ik vermoed dat het wel het geval geweest is. Gewijzigd door cornfed op 11 March 2010, 22:05 |
|
|
Maverex |
Geplaatst op 12 March 2010, 07:02
|
Activiteit Berichten: 39 Lid sinds: 21 Oct 2009 |
Hallo, Ik heb geen zakelijke aansluiting bij Tele2. Ik heb meedere domeinnamen om mail te versturen. Ik moet wel bij SMTP de versatel-server van tele2 invullen. Ik mag dan niet als afzender mijn eigen zakelijke mail-adres invullen. Dit is BEWUST door hen geblokkeerd. Ik spam niet en heb dat ook duidelijk aangegeven. |
|
|
Maverex |
Geplaatst op 12 March 2010, 07:03
|
Activiteit Berichten: 39 Lid sinds: 21 Oct 2009 |
p.s. je denkt toch niet dat ik er zelfs maar over twijfel om bij hen een zakelijke dienst af te nemen. |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 12 March 2010, 07:44
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Voor zakelijk gebruik zijn er zakelijke abonnementen. Als jij je zaken doet op een consumentenlijn, moet je niet klagen dat er problemen zijn. Daarbij staat in de voorwaarden van je contract dat zakelijk gebruik verboden is. Terecht dat Tele2 je mailaccount aflsuit wegens spam. En dan nog durven klagen hier op het forum.... Durf je dat ook tegen je klanten te zeggen? Denk het niet. Gewijzigd door cornfed op 12 March 2010, 07:48 |
|
|
Maverex |
Geplaatst op 12 March 2010, 08:05
|
Activiteit Berichten: 39 Lid sinds: 21 Oct 2009 |
Volgens mij is het heel normaal als je een eigen bedrijf opstart dat je VOOR die tijd toch particulier bent. Ik heb niet meteen een groot kantoorpand gebouwd maar ben vanuit huis begonnen. Ik stuur echt niet veel mail maar ik heb mij wel netjes aan de volumes gehouden. Als ik mailingen verstuurd had voor mijn vereniging was mij exact hetzelfde overkomen. Als particulier. Moet ik dan thuis 2 verbindingen aanleggen omdat die grens zo zwart/wit moet zijn. Ik moet er toch ook mee leven dat mij diensten beloofd worden die nooit en te nimmer waar zijn gemaakt. |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 12 March 2010, 08:13
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Daar gaat het niet om. Er zijn zal vast veel zakelijk gebruik zijn op consumentenlijnen. Maar accepteer wel de beperkingen die het meebrengt. In plaats daarvan geef je Tele2 de schuld dat men jouw als consument behandeld. En dat kan niet. |
|
|
Maverex |
Geplaatst op 12 March 2010, 08:18
|
Activiteit Berichten: 39 Lid sinds: 21 Oct 2009 |
Ik heb duidelijk nagevraagd bij de tweedelijns support wat ik zou kunnen doen om dit wel te kunnen. Ik mocht dit dus in geen enkel geval met geen enkel ander abbonnement. Ik moet toch gewoon een mailing kunnen versturen , met de hand en minder dan 100. Mijn vragen werden gewoon kort door de bocht meteen afgekapt, en de blokkade kon niet ongedaan worden gemaakt. Ik laat mij niet voor dom verslijten. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 onprofessioneel naar zakelijke gebruiker', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 2 | 23 Oct 2021 |
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 3 | 26 Feb 2018 |
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 | Klacht over Tele2 | : 1 | 29 Sep 2017 |
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 Sep 2017 |
Tele2 NAT-Type Gameconsole. | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 5 | 08 Aug 2017 |
Advertentie