obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken
tele2 snelheid / helpdesk iedere keer ander verhaal
tele2klant
snelheid in landelijk terug aan het lopen bij tele2.
ben 5 jaar klant bij tele2. 4 jaar lang 1400KB/s a 1500KB/s.
nu al een aantal maanden rond de 1000KB/s.
verschillende malen gebeld naar helpdesk. Iedere keer iemand anders aan de lijn natuurlijk.
zelfs een keer gechat met een manager van tele2,die beloofd heeft probleem snelheid op te lossen, zou dezelfde dag nog gebeld worden, dit is niet gebeurd.
Eerste keer gebeld naar helpdesk, schuld afschuiven naar klant, u heeft waarschijnlijk een virus op uw pc.
nee pas een nieuwe install uitgevoerd(windows7) oh dan ben u op de achtergrond aan het downloaden, nee is niet het geval
er draait een virusscanner op de achtergrond NEE, Het probleem ligt bij tele2!!!
Als de snelheid hoger is dan 600KB/s bij een 20Mbit abonnement, dan is volgens eigen zeggen tele2, geen reden om te klagen. Ik heb toen geantwoord. U koopt een auto met een maximale snelheid van 200km/u, nu haalt deze auto daadwerkelijk net 90 KM/u. Gaat u met deze auto terug naar de garage of is het goed zo. antwoord tele2 , ik wens u een fijne dag. zo snel is tele2 niet van mij af.

Tweede keer gebeld.
reden snelheidsvertraging. adsl splitter zit ertussen. veel storing op de lijn. splitter er tussenuit gehaald, snelheid moet dan weer 1400KB/S worden.

Derde keer gebeld
volgens tele2 medewerker nog steeds storing op de lijn. daarom lagere snelheid. afspraak met medewerker om per e-mail contact op te nemen als geen snelheidsverbetering optreedt.Ze zouden danin de centrale gaan kijken.
dit dus gedaan.word ik s'maandags gebeld door een andere medewerker of ik een storing heb. hele verhaal moeten uitleggen. Tele2 kijkt inderdaad in de wijkcentrale maar op afstand. Ik verwachtte echt dat iemand echt in de centrale gaat kijken. Volgens haar zit geen Sadstoring op de lijn maar de afstand van centrale te groot. ik zeg tegen haar ik woon al 30 jaar op dit adres en 4 jaar lang is downloadsnelheid 1400KB/s. Opeens komt een nieuwe verklaring, ze ziet dat de laatste tijd veel nieuwe tele2 abonneees erbij zijn gekomenbij mij in de buurt, ze logt bij die modems bij mij in de buurt in en heb allemaal dezelde (trage) snelheid.Dus daar moet ik mee leren leven.
capaciteit probleem in de centrale, word ik als klant dupe van. zij zegt is toch netjes, je haalt 8,9Mbit/s.
extra eredivisie opgezegd, omdat die 4Mbit reserveerd wordt in modem. blijkt dus ook niet te maken.
sterker nog ik zit 18 maanden??? aan hun vast door contractsverandering.grootste fout van mijn leven. Had ik maar alles opgezegd.
ik heb een abbo voor 20Mbit. Conclusie: adsl2 techniek is achterhaald. Dit wordt dus opzeggen en naar ziggo gaan.
3,6 Mbyte/s downloadsnelheid, zelf gezien.ik verheug me al op oktober 2011Grin
Tip voor tele2, ontsla die schapen op kantoor die zijn aan het slapen, uit kostenoverweging zou ik op deze website niet meer adverteren.
TELE2, wordt wakker jullie verliezen klanten aan ziggo vooral in regio Limburg.
 
DJVerweij
zal wel alleen in die regio zijn dan want hier (omgeving Utrecht) is Ziggo niets anders dan ellende.

Al jarenlang supertevreden Tele2 klant.
 
tele2klant
welke snelheid haal je bij tele2?
 
kobus1960
Dat verhaal kun je zelf eens checken door snelheidstesten te houden op variabele tijden.
Primetime, dus veel TV. In de middag door de weeks, kids op school, je kan zelf de drukke
en stille tijden bedenken. Daar moet variatie in snelheid zitten.
Is het op die tijden bar en op de rustige tijden normaal, zit er iets in het Tele2 verhaal.
Onderbouw je verhaal richting Tele2 met dat soort feiten
En dus mag je capaciteits vergroting verwachten in jouw regio.
Overigens is 14/15 Mb wel het uiterste wat je mag verwachten, dus die 1400 was idd zoals het hoort.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Als je wilt weten wat er precies aan de hand is, moet je de intrainwaardes van 4 jaar geleden vergelijken met die van nu.
Maar je kan alleen met admin toegang die intrainwaardes inzien bij de Davolink. Die toegang heeft alleen Tele2.
Dus je blijft altijd afhankelijk wat Tele2 zegt.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
tele2klant
ja ik denk niet dat ze zo eerlijk zijn om toe te geven dat ik wel 4 jaar een fatsoenlijk verbinding heb gehad.

wie kan me helpen aan admin password?behalve tele2 Wink
 
cornfed
Behalve Tele2, weet dat niemand.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Tele2 Webcare
Beste Tele2klant,

Graag neem ik je klacht over de verlaging van je internetsnelheid in behandeling. Zou je alsjeblieft je gegevens: postcode en huisnummer of klantnummer naar mij willen sturen in een PB? Dan kan ik dit in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tele2 snelheid / helpdesk iedere keer ander verhaal', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie