obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
tele2 medewerker
brummie02
hallo heb sinds 19-4 tele2
ik heb vandaag tele2 gebeld want heb al meer als een maand problemen met het kastje of geen beeld op tv of hij gaat niet uit.
1. ze zouden binnen 3werkdagen terug bellen. hebben ze niet gedaan. heb 28mei gebeld het is nu alweer 7juni.
dus heb direct contact met hun opgenomen en hij vroeg wat hij voor me kon doen. dus alles uitgelegt en heb tegen hem gezegd dat ik alles snel geregeld wil hebben na 1,5 maand en hij zij ze zijn er mee bezig. maarja dat zeiden ze ook al 1,5 maand geleden. toen werd tegen me gezegd we kunnen zo wel door blijven gaan en hangde gewoon de telefoon op.

wat moet ik eigenlijk hiermee. wie kan mij helpen ze laten me gewoon zitten.
 
mistermood
Brummie ik ben op dit moment hier ook mee bezig.
Gister nog met de klantenservice en ik wordt vandaag terug gebeld.
Mijn probleem zouden ze mee bezig zijn bij het hoofdkantoor, de medewerkster (van afdeling opzeggen) vertelde mij zelf ook dat ik voor het eerst 10 mei had gebeld, dus als er voor 10 juni niets geregeld zou zijn, ik van het product af kon stappen.
Maargoed ze ging mijn situatie bekijken en wordt vandaag terug gebeld.
In deze periode heb ik ook meerdere keren aan de lijn gehangen waarin beloftes werden gedaan over terugbellen en nieuwe decoders/modem krijgen.. eventueel monteur.. maar op deze beloftes nooit wat gehoord/gezien.
Tele2 weet ook wel dat het in een hoop gevallen helemaal niet aan deze dingen ligt.
Dus mocht je van tele2 af willen, en je eerste klacht is 1,5 maand geleden zijn. Bel dan de klantenservice en zeg dar je doorverbonden wil worden met de afdeling opzeggingen. Deze afdeling, in ieder geval de dame die ik aan de lijn had, leek echt bereid te helpen.
Mijn verhaal wordt later op de dag vervolgd.
 
mistermood
Inmiddels ben ik gebeld, ik mag over 2 dagen, als de maand oplostermijn voorbij is, kosteloos opzeggen.. het betreft dan het totaalpakket wat ik op mag zeggen en niet alleen het TV gedeelte.
Het hoofdkantoor had tegen de medewerkster gezegd dat ik 1 van de personen was waar ze geen oplossing voor hebben.. het zou wachten zijn op een (software)update , maar wanneer die zou komen konden ze nog weinig over zeggen!
 
kobus1960
Voila, weer een bewijs dat er niet moeilijk gedaan wordt over opzeggen.
Het product voldoet niet, men geeft het toe.
Tele2 geeft toe dat er geen nabije oplossing is.
Mistermood geeft hier de 2e mogelijkheid om de boel gedag te zeggen, waarvoor dank !! Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
mistermood
Er wordt inderdaad niet moeilijk over gedaan, je moet er alleen wel zelf achteraan blijven gaan Smile
Ennu graag gedaan hoor Wink
 
Larena
Ik ga maandag ook in de telefoon klimmen.
Analoog tv kijken is gewoon nog scherper dan dit..

Tele2 monteur zegt dat er verlopig niets aan te doen is.
Ik vind het heel spijtig, bedoel wil graag klant blijven, maar niet met zulke tv!
Dus het is niet wat ze beloven te verkopen.

Dus tele2 stelt in gebreke.. want een medewerker vertelde me doodleuk dat ik volgend jaar kan stoppen.
Nou ik heb hem netjes verteld over de wet van de consumenten bond. Tja hij vond het ook wel een uitzonderlijk verhaal.
Maandag kan ik met de afdeling bellen en dan zullen ze overleggen, dit is gewoon NIET acceptabel!!

Ik heb recht op een deugelijk product! en dit is een verschrikking..
 
kobus1960
Lees hier even de mogelijkheid tot opzeggen.

Mededelingen Tele2 Webcare
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Larena
Dank je wel voor je link.

Er is mij gisteren duidelijk gemeld dat Tele2 van deze problemen weet (ben niet de enige)
Maar verlopig zit er nog geen oplossing aan te komen binnen 3 maanden!!!

Maargoed maandag maar overleggen met ze. Ik ben net 1 week klant.
Als je een paar schoenen koopt wil je toch ook dat de zool niet lek is..
Analoog is gewoon nog helderder en scherper, zonder wctegel vorming dan dit.
Dus ik hoop dat ze me het totaal pakket weer annuleren, want ik ga hier simpel niet mee akkoord.
 
Larena
Tele2 ADSL
Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben het verzoek om uw abonnement te beƫindigen in behandeling genomen. De geplande datum waarop uw abonnement gestopt wordt is 14 juli 2010.
Wij danken u voor het vertrouwen dat u in Tele2 gesteld heeft en hopen u in de toekomst opnieuw als klant te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Tele2
www.tele2.nl/klantenservice
0900 2411602 (lokaal tarief)


Thank GOD!!

Mede dankzij dit forum waar stond dat je klacht een maand is... wat heb ik aan een maand wctegelvorming op het wk?
Nix.. en dat snapte hun ook!
Na enig wikken en wegen.. en net buiten de 7 dagen termijn... maar als consument heb je ook de verplichting om hun de kans te geven om het te fixxen. Dat hebben ze gedaan.. en het is niet fixbaar binnen afzienbare tijd.
Godzijdank had ik een voor rede vatbaar persoon aan de lijn, mijn man had vanmorgen iemand anders aan de lijn die weigerde hem door te verbinden met de afdeling opzeggingen (!!!&*#)
Maar vanmiddag zaten er gelukkig wel mensen die houden van tv kijken.
Ziggo sluit me binnen 10 werkdagen weer aan.. fijn dat het geregeld is.
En wie weet in de toekomst als de bug eruit is..
Maar goed tv kijken is toch heel wat waard!Smile en ik ben blij dat men mij toch fatsoenlijk heeft geholpen! Ik heb weinig te klagen over de tele2 medewerkers! (afgezien van de vent van vanmorgen, ben ik de hele week dat ik lid was meer dan goed geholpen)
 
cornfed
Overal kan je een rotte appel tegenkomen.
Gewoon neerleggen en daarna opnieuw bellen tot je een mooie appel tegenkomt...Grin
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tele2 medewerker', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie