obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via internet voip telefonie.
 Onderwerp afdrukken
Zeer slechte klantenservice Tele2
ontevrede klant
Wij hebben onze rekening te laat betaald. Is fout, dat weten we.
We belden voor een afspraak ivm de betaling.
Inmiddels waren we afgesloten van televisie. Toen ik contact had met de klantenservice, werd mij verteld, dat alleen tv en internet op suspended stond. Hier was dus niks meer aan te doen. De telefoon zou nog gewoon werken en stond niet op suspended.
Ik heb een afspraak gemaakt, dat de 21e as het achterstallige bedrag betaald gaat worden. Omdat we nog steeds konden internetten, heeft de medewerker van de klantenservice alsnog het internet en telefoon op "on hold" gezet. Prima, vond ik heel netjes en heb het telefoongesprek dan ook met een goed gevoel afgesloten.

Vandaag wilde ik gaan bellen, wat dus niet meer kon!! Heel raar, want gisteren werd mij nog verteld dat de telefoon niet afgesloten zou zijn.

Ik ben gaan bellen met Tele2 (wat dus nog wel gewoon kan met de huistelefoon, maar dit is dan ook het enige).
Tot mijn verbazing, werd mij verteld, dat telefoon, tv én internet gisterenmiddag al om half 12 waren afgesloten. (Ik heb gisterenavond toch écht nog gewoon een telefoon gesprek gevoerd en op het moment dat ik mijn verhaal nu hier neerzet, gebeurd dat gewoon via mijn Tele2 internet!!)

Ik heb mevrouw aan de telefoon verteld, wat mij gisteren verteld is. Volgens mevrouw kon dat niet en ik ben volledig afgesloten.
Toch raar dat ik gisteren met die meneer een afspraak gemaakt had.

Tele2 houdt zich nu dus niet aan zijn afspraak.

Op het moment dat ik mij niet aan een afspraak houdt, word ik daarvoor gestraft met bijv. een afsluiting. Maar hoe zit dat wanneer Tele2 zich niet aan een afspraak houdt!

Zo zit je dus vast aan een tweejarig contract, waarbij schijnbaar alleen wij ons aan afspraken moeten houden, en Tele2 dus mag doen en laten wat ze willen!

Wij vinden dit dus echt geen stijl!
En de pest is, opzeggen kan niet, want er is geen bewijs, van dat wat meneer van de klantenservice mij gisteren vertelde en beloofde!

Het liefst zeggen we nu alvast op voor over 2 jaar, maar ook dat is weer niet mogelijk, want dat mag pas 1 maand van te voren!

GEWELDIGE SERVICE TELE2!!!!!! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Edit Mod; let op het taalgebruik, we houden het hier fatsoenlijk


Groeten
Fam. van Velthoven
Gewijzigd door kobus1960 op 08 juni 2010, 16:49
 
kobus1960
Heel misschien reageert Danielle van Tele2 Webcare op dit bericht, dit is geen garantie!
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
ontevrede klant
Laten we hopen... Ben schandalig behandeld!!

Kreeg zelfs nog als en antwoord:
Ik kan nu heel kinderachtig worden en de bevriezing van uw factuur eraf halen!
Dat is dus pure chantage!!
 
kobus1960
Wij als forum (crew) hebben geen enkel belang in/bij Tele2, we kunnen je dus niet helpen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
ontevrede klant
Is logisch Smile
Maar vond het zelf even de moeite van het vermelden waard...

Hopen op antwoord van Danielle
 
leeg
Alleen Danielle haha.
Maar die is geen crew Pfft
 
cornfed
Over welke tijdlijn hebben we het?
Tele2 zal niet zo snel iemand afsluiten.
Of er moet al vaker problemen zijn geweest met de betaling.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
@Emiel
Klopt die is gewoon lid en heeft derhalve geen enkele zeggenschap over dit forum,
zie de tekst bovenin de startpagina!!
Gewijzigd door kobus1960 op 08 juni 2010, 17:05
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
ontevrede klant
Het gaat om een betaling van 7,5 week geleden.
En we zijn sinds 1 april lid, dus ervoor zijn er geen problemen geweest.

En ik had al gezegd, dat ze afsluiten is begrijpelijk, het gaat om de afspraak die ik er telefonisch gisteren over gemaakt heb welke niet is nagekomen door hun.
 
cornfed
Heb je geen aanmaning gekregen?
Normaal loopt het daarna via een incassobureau.

Volgens mij is dan toch iets mis gelopen met de procedures bij Tele2.
Stuur een PB naar Tele2 Webcare. Misschien dat die de zaak overnemen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zeer slechte klantenservice Tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie