obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via internet voip telefonie.
 Onderwerp afdrukken
Zeer slechte klantenservice Tele2
ontevrede klant
We hebben wel een aanmaning gehad, maar wegens prive omstandigheden heb ik daar later op gereageerd en toen was de tv al afgesloten. Internet en telefoon deden het toen nog.
Volgens de medewerker van de klantenservice zou alleen de telefoon het nog doen. Omdat internet het toen het nog deed (nu nog steeds), heeft hij internet en telefoon zogezegd "on hold" gezet. Heb met hem de afspraak gemaakt dat de 21e alles overgemaakt word en dat dan de tv er weer bij aangesloten word.

Vandaag was echter ook de telefoon afgesloten, dus ik weer bellen met de klantenservice, waar ik vervolgens niet netjes behandeld werd en zelfs gechanteerd. (quote: Ik kan nu heel kinderachtig worden en de bevriezing van uw factuur eraf halen!)

Dat ik ben afgesloten, snap ik echt wel, wanneer je een rekening niet of te laat betaald. Maar niet wanneer je een afspraak maakt om dat tegen te gaan en dat je dan vervolgens als grof vuil behandeld word.
 
leeg
t wachten is op danielle.
Denk ik zo.
 
Tele2 Webcare
Goedemiddag ontevrede klant,

Het bericht over de betaling en afsluiting en je PB heb ik gelezen. Om je klacht te kunnen bekijken heb ik een aantal gegevens van je nodig. Zou je alsjeblieft je postcode/huisnummer of klantnummer in een PB naar mij toe kunnen sturen. Ook ontvang ik graag een telefoonnummer van je (mobiel) waar je goed op te bereiken bent.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
ontevrede klant
Hoi Danielle,

Dank je voor je reactie.

Gegevens zijn verstuurd in PM.
 
Tele2 Webcare
Beste Ontevrede klant,

Je bent inmiddels weer aangesloten. Er is afgesproken dat je de openstaande rekeningen voor 22 juni betaalt. Ik hoop dat je klacht hiermee naar wens is afgehandeld.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
Gewijzigd door Tele2 Webcare op 11 juni 2010, 15:06
 
ontevrede klant
Hoi Danielle,

Ik werd gisteren inderdaad gebeld (door een heel vriendelijke mevrouw) die mij vertelde dat we weer aangesloten werden.
De regeling blijft inderdaad gewoon staan, zoals de afspraak was.

Heel erg bedankt voor je vlotte en nette afhandeling! Heel wat anders als de klantenservice.

Groetjes IJounice
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zeer slechte klantenservice Tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie