obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Mededelingen Tele2 Webcare
kobus1960
Antwoorden en vragen tussen dit forum en Tele2 Webcare, staat op slot om het schoon te houden en evt. belangrijke antwoorden van Webcare toe te voegen.
Quotes zijn letterlijk uit de diverse topics genomen (niet verknipt!!!) en de vragenstellers worden óf in het antwoord benoemd, óf het gebeurd in de aankondiging van een complete quote.
We gaan hier uit van toezeggingen alleen door Tele2 gedaan.
Gewijzigd door kobus1960 op 15 juli 2010, 18:43
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
11-06-2010 Mededeling TW (Tele2 webcare).

Quote

Beste Kobus en Wavestrider,

Als er nieuwe firmware/een update wordt uitgerold wordt dat eerst altijd op een kleiner gebied gedaan en vervolgens wordt dit in heel Nederland uitgerold. Vorige keer was dit gebied Amsterdam. Het is niet zo dat dit een testgroep is en dat als er klachten zouden komen dat de firmware dan weer wordt teruggetrokken.

Wij hebben onze eigen testgroepen en testen hier uitgebreid de software mee. Nadat alles is getest onder de testgroepen wordt de nieuwe software eerst naar een bepaald gebied uitgerold (vorige keer dus Amsterdam) en vervolgens wordt het over heel Nederland uitgerold.

Ik hoop jullie hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2


Vraag gesteld 11-06-2010

Quote

Beste Danielle,

Dank voor je antwoord.
In een ander topic schreef je dat het medio 2010 wordt, dus geen medio zomer.
De consumenten moeten v.w.b. updates dus maar afwachten dit jaar.

HD pakketten heb ik nog niet gelezen in je antwoord.
Medio zomer is eerder gevallen, nu dus medio 2010, ook langer afwachten dus.
Heb je voor de liefhebbers al een antwoord op het Eredivisielive pakket?

Is het mogelijk dat Tele2 zich schappelijk opsteld voor diegenen waar het duidelijk niet werkt?
Ik bedoel hiermee het snel op kunnen zeggen zonder ellelange procedures zoals hier ook
omschreven zijn?


2 antwoorden gegeven door TW 11-06-2010

Quote

Beste Kobus,

Zoals ik ook in het andere topic heb aangegeven zojuist gebruiken wij geen consumenten voor het testen van onze software. Hier hebben wij onze eigen testgroepen voor. Het klopt dat ik nog geen duidelijkheid kan geven op dit moment over de update, omdat de ontwikkeling hiervan nog gaande is. Als dit in een verder gevorderd stadium is, dan kan ik hier meer informatie over geven.

Over de uitbreiding is altijd rond medio 2010 gecommuniceerd hierin is niets veranderd.

Tele2 heeft duizenden klanten waarbij het product goed werkt en die tevreden zijn. Bij de uitrol van een nieuw product bij zoveel mensen kan het helaas voorkomen dat dit niet helemaal vlekkeloos verloopt. Helaas zijn er bepaalde klanten waarbij het product niet naar behoren werkt. Wij proberen hier dan ook oplossingen voor te vinden.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2


Quote

Beste Kobus,

Medio 2010/Medio zomer is een indicatie die wij aan de klanten geven. Dit betekent dus niet dat dit is uitgesteld zoals je suggereert in je bericht.Het Eredivisie Live pakket wordt in abonnementsvorm vanaf het nieuwe voetbalseizoen aangeboden.


De ontwikkelaars/techneuten van het iTV product werken er hard aan om zo snel mogelijk problemen die klanten ondervinden op te lossen. Ik wil jou en ook alle forumleden laten weten dat het onze prioriteit is dit zo snel mogelijk op te lossen. Eerder heb ik aangegeven dat wanneer ik informatie over een mogelijke update heb dit natuurlijk op het forum zal melden.

Ik raad klanten aan die last hebben van storingen in het iTV product hier een melding van te maken bij onze klantenservice. Dan wordt er vervolgens met de klant gekeken naar de aansluitsituatie, de lijn, en of de randapparatuur naar behoren werkt (een zogenoemde troubleshoot).

Indien er uiteindelijk nog geen oplossing blijkt te zijn en Tele2 kan dit niet binnen een maand oplossen na de eerste melding van de klant dan mag het pakket kosteloos gedowngrade of opgezegd worden

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2


Vraag gesteld 11-06-2010.


Quote

Beste Danielle,

Wederom bedankt voor het heldere antwoord, zo komen we ergens.
Vooral de opzegmogelijkheid is helder.
Voorts nog steeds geen woord over de HD pakketten.

Nogmaals, jij kunt er niets aan doen, je zit er helaas tussen.

Ik suggereer vanuit mijn eigen gedachten, ik moet het allemaal nog zien.


Tot zover het relaas van deze dag.
Gewijzigd door kobus1960 op 11 juni 2010, 22:50
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Mededeling Tele2 Webcare 18-06-2010

Quote

Beste Forumleden,

Ons interactieve televisieproduct krijgt een update. De exacte datum wordt binnenkort bekend gemaakt.

Door deze update komen er een aantal functionaliteiten bij en worden huidige functionaliteiten geoptimaliseerd. Hieronder vind je een lijst met een beknopt overzicht van grootste de functionaliteiten:

Afleveringen van Programma Gemist zijn nu nog sneller beschikbaar; één uur na het einde van de televisie-uitzending is het programma beschikbaar via Programma Gemist.

Na de update is het mogelijk om direct een programma - wat op dat moment bekeken wordt - op te nemen door middel van de opnameknop op afstandsbediening.

Na de update is er een nieuwe teletekstfunctionaliteit beschikbaar. Het is dan ook mogelijk om met de p+ en p- toetsen van de afstandsbediening door de teletekstpagina’s te bladeren.

Het wordt makkelijker om programma’s te bekijken; wanneer je een gratis programma selecteert (bijvoorbeeld via Programma Gemist) dan is het niet meer nodig om je pincode in te toetsen, maar kun je het programma direct bekijken.

In sommige gevallen werden niet alle ingestelde programma’s opgenomen. De update lost dit op. Alle ingestelde programma’s worden dan ook daadwerkelijk opgenomen (m.u.v. de programma’s van zenders die juridisch niet opgenomen mogen worden).

Na het luisteren van radio kwam het soms voor dat het niet meer mogelijk was om terug te keren naar de televisiezenders. Dit wordt met de update opgelost.

Als je een programma opneemt vanuit de TV Gids kunt je extra tijd instellen. Voorheen was dit 5, 10 of 15 minuten. Dit wordt nu uitgebreid tot maximaal 30 minuten.

Het submenu “interactief” verdwijnt uit het hoofdmenu. Als er nieuwe interactieve content beschikbaar is, wordt “interactief” weer toegevoegd aan het hoofdmenu, maar tot die tijd wordt het hoofdmenu compacter.

Ik hoop jullie voor dit moment voldoende geinformeerd te hebben. Zodra ik meer weet over de update of indien er nog aanpassingen zijn dan zal ik dit op het forum melden.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Nieuwe mededeling Danielle, en niet zo'n beste ook.

Quote

Beste forumleden,

Ik zag op het forum verschillende uitingen voorbij komen over de datum van de uitbreiding van ons HD-zenderpakket. Tele2 is momenteel bezig met het samenstellen van een HD zenderpakket. Echter ligt de focus op dit moment op de introductie van kabeltelevisie en Eredivisie Live. Wij streven ernaar om een zo compleet mogelijk extra HD zenderpakket in 2011 te introduceren.

Ik hoop jullie hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
En we hebben weer een mededeling van Danielle, ditmaal aangaande het
nieuwe product kabel TV.

Quote

Beste Forumleden,

Indien je nog een kabelaansluiting hebt kun je nu overstappen naar Tele2. Het signaal van Ziggo of UPC wordt dan overgenomen. Zowel voor bestaande als nieuwe klanten die (nog) geen kabelaansluiting hebben lopen bij Ziggo of UPC kunnen wij dit aan het einde van het jaar bieden. Op dit moment kunnen wij namelijk alleen een bestaand signaal overnemen. Het is dan ook van belang wanneer je wel al een kabelaansluiting hebt lopen bij UPC of Ziggo om dit niet zelf op te zeggen.

Ik hoop jullie hiermee voldoende geinformeerd te hebben. Als jullie nog meer vragen hebben hierover dan hoor ik het graag!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2


Hierop deze vragen neergelegd.

Quote

Interessant dit.
Is het nu zo dat Tele2 gebruikt maakt van de de uitzendrechten van Ziggo en UPC?
Vandaar dus alleen voetbal kunnen kijken per wedstrijd en geen EDL pakket?
Is dat de reden dat het digitale product zolang moet wachten op updates en EDL?


Antwoord van Danielle, tele2webcare op 28-07;

Quote

Tele2 Webcare schreef:
Beste Kobus,

Helaas kan ik niet zelf reageren in het Tele2 Mededelingen topic dus zal ik hier het antwoord geven. Eredivisie Live is vanaf vandaag weer in abonnementsvorm verkrijgbaar bij Tele2. De kosten hiervoor zijn 15 euro per maand. Klanten die dit graag bij hun pakket willen hebben kunnen hiervoor bellen naar 0900-0707.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gewijzigd door kobus1960 op 28 juli 2010, 20:20
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960

Quote

Beste Forumleden,

Ter aanvulling op mijn laatste posting: 0800-1602 is het juiste nummer om Eredivisie Live te bestellen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Dit topic Mededelingen Tele2 Webcare wordt met regelmaat door een beheerder vernieuwd, zodat het zichtbaar
blijft op de startpagina. Wil niet zeggen dat er nieuws is.
Echter de hoeveelheid herhaalde vragen waarop het antwoord al vele malen gegeven
is noopt ons hiertoe.
Tenslotte, gebruik eerst de zoekfunctie alvorens de vraag te stellen.
10 tegen 1 is de vraag al gesteld.
Gewijzigd door kobus1960 op 04 augustus 2010, 00:20
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Mededeling van Tele2 Webcare naar aanleiding van een vraag van Jessie
over het nog niet beschikbaar zijn van BBC 1 en 2 op IPTV.

Quote

Beste Jessie,

Het klopt dat we nog steeds in onderhandeling zijn over het uitzenden van BBC via iptv. Via kabel kun je al wel BBC 1 en BBC 2 kijken. Ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Tele2 webcare schreef op 26-8-10 het verheugende bericht!!

Quote

Beste Forumleden,

De datum van de softwareupdate is bekend. Dit zal plaatvinden op woensdag 1 september. De update gebeurt automatisch en hier hoef je zelf niets voor te doen. Dit gebeurt 's nachts. De decoders die uit staan, gaan in de 24 uur erna automatisch updaten. Als je de decoder weer aan zet dan moeten de volgende problemen zijn opgelost:

* Het opname issue wordt opgelost.

* Enkele van onze klanten krijgen een zwart beeld via HDMI en gebruikern momenteen de SCART kabel. Dit probleem moet opgelost zijn na de update. Deze klanten kunnen dan ok via HDMI hun decoder aansluiten.

* Een aantal EPG issues worden opgelost
Waaronder het niet verdwijnen van popup's (nu moet de back-button gebruikt worden). De EPG van de voetbal kanalen kunnen leeg zijn.

* De PPV voetbal kanalen zijn niet meer zichtbaar in de EPG.
Hierdoor kun je wanneer je Eredivisie Live in je pakket hebt direct naar de zenders en kunnen klanten zonder Eredivisie Live in hun pakket via de optie Voetbal, wedstrijden bekijken.

* Radiokanalen blijven in de TV lijst staan.

* De informatie op TV bij versneld afspelen is verbeterd.
Bij het sneller afspelen van een film (Video On Demand) wordt de pop-up correct aangepast.

Ik hoop jullie hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Tele2 Webcare schreef,

Quote

Beste Forumleden,

Hierbij wil ik jullie duidelijkheid geven over Film1, Sport1 en de combinaties die te bestellen zij:

- Eredivisie is wel met Sport1 bestelbaar maar niet met Film1.
- Sport1 en Film1 zijn wel samen bestelaar.
- Als klanten een van de 3 diensten erbij nemen krijgen ze altijd een standaard promo van de eerste 3 maanden 15 euro korting.

Ik hoop jullie hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mededelingen Tele2 Webcare', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie