obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Alles gaat verkeerd met de oplevering, geen signaal+medewerking
brommer1
Alles gaat verkeerd bij Tele2 met de oplevering en geen medewerking(zoek maar uit)
Op 21 juni ben ik van KPN naar Tele2 overgegaan, op 21 juni een email ontvangen van Tele2 dat de verbinding is opgeleverd, tot nu toe nog geen verbinding, dinsdag gebeld naar de helpdesk, ze zeggen waarschijnlijk is de modem defect, we sturen een nieuwe modem op, vandaag gebeld of de modem is verstuurd, nee zeiden ze de oplevering was op 22 juni dinsdag(waarom geen bericht), je moet maar eerst 24 uur wachten tot donderdag als het donderdag nog niet doet, dan bel je maar weer op en dan kijken we wat er aan de hand is, ik zei vanaf maandag heb ik geen verbinding meer, viel niet over te praten, einde gesprek.

Ze weten niet eens als je van provider wisselt ongeveer 3 uur duurt voor je online bent, ze zeggen duurt bij Tele2 24uur maximaal, dat zie ik vanaf maandag geen verbinding meer, hoelang nog?

Je kan aan de verzending van de modem zien wat Tele2 is, ze hebben de modem(gebruikte-er zitten krassen op) in een gebakdoos gegooit met wat kabeltjes er bij, zonder verderer bescherming op gestuurd.

Wat ik nu ook achter komt, je kan bij Tele2 geen emails automatisch door laten sturen naar je eigen email account.

Ga uitzoeken of ik het contract kan laten verbreken.
 
brommer1
Vandaag weer gebeld waneer de modem komt, we weten van niks, ze hadden dinsdag beloofd dat de modem zou worden verstuurd, vroeg wat nu? we gaan je lijn+modem doormeten en dan gaan we kijken wat er aan de hand is, ik zei dat hebben ze dinsdag al gedaan, niks mee temaken er is niks opgeschreven en we weten van niets, ga maar naar huis toe ga maar met je mobil naar helpdesk bellen om alles te laten doormeten, ik zei heb dinsdag al 30 minuten in de wacht gestaan, we sturen niks op voor we de lijn is doorgemeten, je mag het rustig weten ik heb ze verrot gescholden om zo veel stommig heden, ze houden me vanaf de oplevering aan het lijntje, en ze doen verder niets.
 
brommer1
Als niks help, kan ik het contract verbreken en naar Ziggo gaan voor tijdelijk?
 
kobus1960
Als je overstapt naar Fiber van Tele2 is het standaard 4 dagen.
Stap je over naar Triple pakketten van Tele2 is 3 dagen heel normaal, net als
het antwoord wat je van sommige helpdeskmedewerkers krijgt.
Neersmijten en een volgende poging, er zitten ook vriendelijke behulpzame tussen.

Opzeggen e.d. kan niet zo snel, Tele2 moet de kans krijgen de boel op te lossen.
Ook dat is wettelijk geregeld.
Gewijzigd door kobus1960 op 24 juni 2010, 14:41
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
brommer1
Goed bericht, vanmiddag kwam de nieuwe modem, wat ze dinsdag beloofd hadden, gelijk de helpdesk gebeld, ze wisten het niet eens dat het verstuurd was.

Ze hebben direct alles door gemeten, en zagen dat ik geen signaal had, ze hebben direct de KPN gebeld voor een afspraak voor vrijdag en ze bellen zaterdag of zondag of alles werkt.
Ze waren zeer vriendelijk.

Gelijk na het gesprek belde de KPN, ze komen morgen om 14u.

Toppie
 
leeg
Kijk dat is nou mooi Grin
 
Tele2 Webcare
Beste Brommer1,

Je klacht heb ik in behandeling genomen, maar ik zie nu je uiting in dit topic. Is je klacht inmiddels verholpen? Graag hoor ik van je.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
brommer1
KPN is net weg, alles werkt weer, volgens de KPN was een draadje vergeten aan te sluiten in de wijkcentrale.
 
Tele2 Webcare
Beste brommer1,

Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat alles nu naar behoren werkt.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
erico3
sinds enkele dagen ben ik een tevreden tele 2 klant , ik ben naar hun overgestapt omdat xs4all geen tv diensten aanbiedt, ik moet zeggen dat ik toch met een beetje angst en beven de overstap heb gemaakt dit door ook slechte ervaringen met planet en Kpn. Tele 2 heeft voor mij alles goed voorbereidt ik heb gebruik gemaakt van de easy overstap service en ben in het hele overstap traject perfect middels sms op de hoogte gehouden van de status. enige punt van kritiek is de verouderde handleiding bij het modem , dit kan wel wat beter , ik heb daarom met de helpdesk moeten bellen en tot mijn verbazing want je hoor over tele2 natuurlijk de bekende spookverhalen deskundige hulp en er werd heel snel opgenomen. Tele 2 complimenten
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alles gaat verkeerd met de oplevering, geen signaal+medewerking', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen : 3 12 okt 2015
Geen internet op Vista laptop Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 11 feb 2015
Advertentie