obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Tele2 start met tv via de kabel op 27 juli **update**
cornfed
Tele2 start dinsdag 27 juli met het aanbieden van analoge kabel tv.


** update **


De prijzen zijn bekend geworden:

Tele2 gaat analoge televisie aanbieden op het kabelnetwerk van Ziggo en UPC. De toetreding tot het kabelnetwerk van Tele2 is het resultaat van nieuwe wetgeving, die UPC en Ziggo concurrenten op haar netwerk toe te laten. Een los zenderpakket analoge televisie gaat bij Tele2 15 euro per maand kosten. Bij Ziggo kost het analoge basispakket 16,45 euro per maand en bij UPC 16,80 euro per maand. Kabeltelevisie in combinatie met internet en bellen kost 10 euro per maand plus de kosten voor het internet en bellen, 29,95 euro per maand. Voor dit pakket geldt een actietarief, waarbij de klant de eerste drie maanden het totale pakket voor 24,95 euro per maand krijgt. Triple play in combinatie met kabel televisie kost vijf euro extra, wat neerkomt op een vast tarief van 44,95 per maand. Ook voor dit pakket geldt een promotie: de eerste drie maanden voor 29,95 euro per maand.

Bron: Telecompaper
Gewijzigd door cornfed op 26 juli 2010, 10:24
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
wallia
Heb aan Tele2 kenbaar gemaakt, dat ik interesse heb voor dit produkt (o.a. wat is de prijs en hoeveel zenders) maar tot op heden krijg je geen nadere medelingen, terwijl ze wel reeds een datum (27/7) hebben gepubliceerd!
 
kobus1960
Hier nog even de link waar e.e.a. geschreven wordt.

http://www.nu.nl/economie/2299165/kab...koper.html
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Bij Ziggo betaal je € 16,45 voor digitaal én analoog, m.a.w., je krijgt het digitale Z1 pakket van 60 zenders via de decoder, split je de kabel voor de decoder heb je ook nog eens 32
analoge zenders. Dit is NIET illegaal, is service van Ziggo.
Geen prijsknaller dus.

Edit; Eredivisie Live ook beschikbaar.............€ 6,99 per wedstrijd, koopje..........
http://tele2.gebruikers.eu/3p/eredivise_live...._live.html

Edit; Ziggo heeft de datalimiet van de snelle (80Mb tot 120Mb) gehaald en bovendien gratis
servertoegang op jouw snelheid op nieuwsgroepen te beschikking gesteld. 4 draadjes.
Werkt gewoon op je eigen gebruikersnaam en wachtwoord bij Ziggo. Payserver kosten vallen
dus ook af.
Ik blijf vergelijken, de overstap naar Ziggo is bij mij zeer reeël in November, ik ben best tevreden over Fiber, maar de concurentie biedt meer.
Gewijzigd door kobus1960 op 26 juli 2010, 13:48
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Maar in mijn geval zooo makkelijk, TV/Monitors bij de pc's GrinGrin samsungs 24.
Digitaal voor de plasma, ik ben er blij mee dat die mogelijkheid er wel is.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Ik vindt €15 euro per maand voor alleen analoge tv geen prijsbreker.

Het is op zich prima dat er wat meer concurrentie op de kabel komt.
Voor mij was het veel interessanter dat men internet via de kabel opengooit.
De koppelverkoop van tv, telefonie en internet is een beletsel voor mij om voor kabel te kiezen.
Als Ziggo (mijn kabelaar) nu eens 20 Mbit voor €20 euro zou aanbieden zonder alle andere meuk, was ik vandaag al klant.
Maar dan wel de volledige 20 Mbit...Wink
Gewijzigd door cornfed op 26 juli 2010, 17:52
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
wallia
ShockDenk je als klant van Tele2, aan te kunnen melden voor kabelTV, blijkt dat dit pas eind 2010 te kunnen. Had 2 maanden geleden nog officieus de kabel van Ziggo (was in feb. al opgezegd) Wat is Tele2 toch duidelijk in zijn aankondigingen, waarom niet gelijk gezegd dat Tele2 klanten pas aan het eind van het jaar ook kabelTV kunnen krijgen! Bedankt Frank !!!! Geweldige service t.o.v. je klanten !!!
Gewijzigd door wallia op 27 juli 2010, 11:05
 
bompa
aan Wallia ben het volkomen eens met je heb ook net gebeld krijg als antwoord in November 2010 pas mogelijk een grote schande van tele2 Danielle van webcare zou eens hierop moeten reageren wat als vaste klanten worden als tweedehandse mensen behandeld het zou toch mogelijk zijn om voor klanten dit produkt voor ons ook te laten kijken.
 
cornfed
Moeten alleen bestaande klanten wachten tot eind dit jaar of ook nieuwe klanten?
Verder lees ik dat een lopend kabelabonnement een voorwaarde is om kabel via Tele2 te nemen.
Dus alleen bestaande kabelabonnementen kunnen omgezet worden naar Tele2?
Nieuwe klanten zonder kabel hebben pech gehad?

Webcare kan verduidelijking verschaffen..
Gewijzigd door cornfed op 27 juli 2010, 13:24
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Tele2 Webcare
Beste Forumleden,

Indien je nog een kabelaansluiting hebt kun je nu overstappen naar Tele2. Het signaal van Ziggo of UPC wordt dan overgenomen. Zowel voor bestaande als nieuwe klanten die (nog) geen kabelaansluiting hebben lopen bij Ziggo of UPC kunnen wij dit aan het einde van het jaar bieden. Op dit moment kunnen wij namelijk alleen een bestaand signaal overnemen. Het is dan ook van belang wanneer je wel al een kabelaansluiting hebt lopen bij UPC of Ziggo om dit niet zelf op te zeggen.

Ik hoop jullie hiermee voldoende geinformeerd te hebben. Als jullie nog meer vragen hebben hierover dan hoor ik het graag!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 start met tv via de kabel op 27 juli **update**', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie