obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
tele2 is oplichter
ddj654
ik heb internet,telefonie en tv van tele2 en niks werkt ik betaal voor 20mb en ik krijg niet eens 2mb dat is toch belachlijk en daar door heb ik geen tv ik zit al 2maanden zonder tv en als ik bel geen oplossing alleen maar praatjes meer dan 30minuten en dat kost ook geld heb ik gevraagd voor een tegenwordiger of een manager die kan mij helpen maar jammer niemand willen spreken ik ben pissig boos op tele2 ik zal nooit iemand raad geven dat ze tele2 aansluten
 
Redhead
Neem via dit forum contact op met Danielle van Webcare, zij krijgt vaak meer voor elkaar dan de klanten zelf.
 
kobus1960
Danielle neemt zelf contact op via dit forum, zij zet een uitnodiging.
Op een andere manier werkt het niet.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
ddj654
thanx voor jullie reactie
 
Tele2 Webcare
Beste ddj654,

Uit je posting begrijp ik dat je al twee maanden geen televisie hebt en je internetverbinding niet naar behoren werkt. Namens Tele2 wil ik excuses maken dat dit nog niet adequaat is opgelost. Graag wil ik je helpen en ontvang ik je postcode en huisnummer in een DM. Ook zou ik een (mobiel) telefoonnummer van je willen ontvangen waar je goed op te bereiken bent.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Tele2 Webcare
Beste ddj654,

Om het probleem met de slechte verbinding op te lossen dient er een monteur aangestuurd te worden. Een troubleshooter heeft je hierover geprobeerd te bellen maar heeft jou nog niet weten te bereiken. Er wordt nogmaals geprobeerd om contact met je op te nemen om een afspraak te maken.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
ddj654
ja ik heb de oproep gemist klopt ik zal attent zijn de volgende keer
alvast bedankt
 
Redhead

Quote

kobus1960 schreef:
Danielle neemt zelf contact op via dit forum, zij zet een uitnodiging.
Op een andere manier werkt het niet.


Oh, weten we dat ook weer.Smile
 
leeg
was allang bekend.
Cool
 
kobus1960
Ja Emiel. helemaal mee eens, we zijn ook de meeste tijd kwijt aan herhalen van
antwoorden, daar gaan we mee stoppen, alleen nog verwijzen naar eerdere topics.
Zit nogal veel tijd in zo. Dus als je mee wil doen met verwijzen naar topics met al
lang gegeven antwoorden, doe je best Cool
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tele2 is oplichter', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie