obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
DAVOLINK weg of houden?
WEG WEG 92%[11 stemmen]
HOUDEN HOUDEN 8%[1 stem]
Totaal stemmen : 12
 Onderwerp afdrukken
PETITIE aan TELE2
marcballijns
Beste Tele2-gebruikers,

Al lezende op dit forum kom ik er achter dat de DAVOLINK niet een geheel stabiele goed werkende modem/router is. Daarom wil ik jullie vragen wat jullie vinden en dit over een maand aan bieden aan Tele2.
 
kobus1960
De Davolink is zo slecht nog niet, doch wel wat verouderd, dus in die zin zeg ik weg op
je petitie (heb zelf comtrend, prima ding voor wat ie moet doen).
Heel veel forumleden hebben al een WiFi router achter de Davolink gezet, dan ben je
van alle ellende af.
Gewijzigd door kobus1960 op 26 augustus 2010, 23:00
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
De Davolink is voor simpel gebruik niet slecht. Maar niets voor gevorderden netwerkofielen.
Toen hij op de markt kwam, was hij 'top of the bill'. Nu is het een oud beestje geworden Grin

Ben zeker geen fan van de Davolink, maar als ik mij indenk met welke bugs we te maken krijgen als Tele2 een nieuwe router introduceert,
krijg ik al paniek aanvallen...Grin
De nieuwe router zal zeker net zo een gesloten firmware krijgen als de Davolink of Comtrend.

Dus nieuwe router -> OK. Maar niet nu, want Tele2 krijgt de huidige problemen nog niet goed verwerkt in haar organisatie.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
baatje30
Het Cornfed...bugs en Tele2 waar haal je dat nou vandaan?SmileGrin
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
marcballijns
MSN-en is ook geen pleziertje bij Tele2 als je met meerdere tegelijkertijd wil MSN-en.
 
roeltjow
net zoals gamen of online muziek stream, mijn netwerk valt om de 5 minuten +- weg en maakt vooral het online gamen dus onmogenlijk! en er iets aan doen ho maar. ik zeg weg ermee en snel
 
marcballijns
Als je wil opzeggen kost dit gewoon je abonnementsgeld dat je nog zo hebben betaald als je geabonneerd blijft... dus bij een jaar ruim 300 euro!!
 
kobus1960
Mededelingen Tele2 Webcare
Bovenstaande even doorlezen, met name antwoord 2, daar staat de wijze van contractontbinding die ook
op deze situatie van toepassing is. Je MOET Tele2 wettelijk gezien een maand de gelegenheid geven dit
op te lossen. Doet dit en formuleer jezelf ook duidelijk bij contact met de helpdesk.
Datum/tijd/naam medewerker, aard van de klacht, maand de tijd op het op te lossen, anders contract
opzegging. Geef dit ook aan!!, noteer alles. Tele2 doet hier niet moeilijk over!!
En bovenal, blijf beheerst, de medewerker helpdesk heeft die storingen niet veroorzaakt.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'PETITIE aan TELE2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie