obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
tele2 klanten(service)
jpt
hoi allemaal
even wat ervaringen met klanten service!
dat er op de helpdesk hoog opgeleid en geqwalificeerd personeel zit waar je weinig of niets mee kan is denk ik iedereen bekend.
op 20-08-2010 heb ik gebeld over een upgrade naar 60mb fiber wat volgens de medewerker niet kon gezien mijn abbo status.
na enige uitleg van mijn kant abbo status en andere gegevens kon dit gewoon wel?
(bijna einde contract vrij overstappen 1maand opzeg termijn)
op mijn vraag wat de snelheid exact zou zijn op mijn isra punt kreeg ik vage antwoorden.
nadat ik mijn afstand tot had doorgegeven 877 meter kwam er uit dat zal zeker 50mb moeten zijn.
wat mij er toe bracht hier en daar eens te gaan zoeken over 60 mb fiber.
ik kwam aardig wat problemen tegen van dit product vastlopende modems uitval verbinding niet de verwachte snelheden geen nummerherkenning.
aangezien ik hierover duidelijkheid wil van Tele2 zelf maar eens een brief geschreven D.D. 23-08-2010 met daarin mijn vragen en in afwachting van antwoorden hierop en een opschorting van mijn 7 dagen termijn!
25-08-2010 de welkom brief van Tele2 met daarin o.a de regel evt.opzeggen binnen 7 dagen na onvangst van deze brief!
met de nodige tegenzin toch maar gebeld er was niets bekend over mijn brief moest nog komen en nee ik had dus duidelijk tot 31-08-2010 bedenktijd!
dus 30-08-2010 totaal nog geen teken van Tele2 ik op mijn Tele2 kijken .blijkt alles in een zeer grote stroomversnelling te zitten.
28-08-2010 bedenktijd over ?
30-08-2010 technische voorbereidingen worden getroffen(einde dag gereed)
dus maar weer geprobeerd te bellen! na 15 minuten alleen maar een overigens vriendelijke dame te hebben gehoord met de mededeling al onze medewerkers zijn in gesprek nog een ogenblik geduld a.u.b. maar opgehangen.
wederom een brief hierover verstuurd met daarin verwijzingen naar eerste brief!
met bellen ben ik zelf gewoon gestopt werkt niet mailen via virutele helpdesk kan niet of zeer moeilijk zonder klacht te kunnen omschrijven men zal binnen 24 uur antwoorden zit nog te wachten op of telefoon of mail.
nu heb ik in totaal 4 brieven uitstaan
D.D.18-08 voor een vriend Antwoord ?(geen taal of teken)
D.D.23-08 voor mijzelf Antwoord ?
D.D.30-08 voor mijzelf nog te dicht bij
D.D.01-09 voor een vriend nog te dichtbij
vraag me af of ik uberhaupt antwoord ontvang van Tele2 op mijn brieven?
misschien doen ze wel hetzelfde als een bepaalde jongedame(ergens bovenin genoemd)gewoon niet reageren of pas als de directie is aangeschreven!

ik weet wel dat mocht ik besluiten niet door te gaan met dit 60mb verhaal het weer een hoop moeite gaat kosten en al gekost heeft (werk Tele2 en mijn brieven) om dit weer ongedaan te maken.
Tele2 heeft bepaalde regels OKE maar houdt je jezelf hieraan dan walsen ze gewoon door!
beetje vreemd allemaal!
aan communicatie is nog een hoop te verbeteren binnen Tele2 (zie ook andere berichten hierover)

GRTS JPT
 
kobus1960
Triest voorbeeld van de Tele2/consument communicatie dit.
Op die afstand (877 meter) is 50Mb (40Mb is waarschijnlijker) onmogelijk.
Nummer herkenning is (volgens kennissen, niet uit eigen ervaring) ondertussen gerealiseerd.
Verder is het tussen jou en Tele2, we weten dat Tele2 Webcare hier meeleest en regelmatig
reageert door uitnodigingen te versturen tot een PB contact. Dit initiatief moet van Tele Webcare
uitgaan, anders werkt het niet. Óf er gereageerd gaat worden weten we niet.
Danielle (Tele2 Webcare) is deze week slechts zelden aktief.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
jpt
Geachte heer/mevrouw,

Dit is een automatische e-mail ter bevestiging dat wij uw bericht in goede orde hebben ontvangen. Op deze bevestigingsmail kunt u geen reply/antwoord versturen.

Uw melding staat geregistreerd onder referentienummer: 9190402

Wij streven er naar uw bericht uiterlijk binnen 48 uur te beantwoorden.

Voor meer informatie over onze diensten kunt u ook kijken op www.tele2.nl of www.tele2.nl/klantenservice, onze online klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Tele2 Klantenservice

---------------------------------------------------------------------------------------------

kreeg na plaatsing van mijn bericht over slechte klanten(service)plotseling bovenstaand bericht binnen via mail ?
ik heb hier totaal geen mail wisseling over gehad C.Q.kunnen opstarten met Tele2 door de onkunde (ik snap niet wat u bedoeld)van de virtuele helpdesk.
of zou dit naar aanleiding van een van mijn brieven zijn.
nu maar afwachten met welk antwoord men komt?
als het komt ik wacht af!
 
jpt
Van: Klantenservice Tele2 [no-reply@Tele2.nl]
Verzonden: dinsdag 31 augustus 2010 20:31
Aan: @tele2.nl
Onderwerp: RE: VA: Overig

Geachte heer

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Naar aanleiding van uw e-mail met referentienummer 9181044, stuur ik u hierbij dit bericht.

De inhoud van uw e-mail is ons niet geheel duidelijk. U vermeld in uw e-mail "voicemailkosten op factuur". Het is ons niet duidelijk wat uw vraag hieromtrent is.

Daarom wil ik u vragen om uw vraag verder toe te lichten en deze nogmaals per e-mail naar ons te versturen via het contactformulier op onze website, http://tele2.gebruikers.eu/klantenservice/help.html Wij zullen deze vervolgens zo spoedig mogelijk beantwoorden.

Een andere mogelijkheid is om telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Het telefoonnummer en onze openingstijden vindt u onderaan deze e-mail.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

xxxxxx xxxxxx
Tele2 Klantenservice

Wij vinden uw mening zeer belangrijk! Om inzicht te krijgen in uw tevredenheid en wensen verzoeken wij u een korte vragenlijst in te vullen. U kunt hiervoor de volgende link gebruiken: http://www2.tele2.nl/customervoice/?d=TC DSL Email Admin
Alvast vriendelijk bedankt!

Voor meer informatie over onze diensten kunt u ook kijken op:
- www.tele2.nl/klantenservice, onze online klantenservice.
- 0900-2411602 (lokaal tarief) 7 dagen per week van 8:00 uur tot 22:00 uur.


This message and any attachment are Tele2 proprietary and may be privileged or otherwise protected from disclosure. If you are not the intended
recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system. If you are not the intended recipient you must not copy this message or attachment or disclose the contents to any other person and destroy all copies of the original message and attachment.

U stelde op 31-08-2010 om 18:53:37 de volgende vraag (9181044

Betreft: Overig DSL
Vraag klant:
voicemail kosten op factuur

Openingszin: mail product informatie

Chatreferentie: 841259763.18021181850


nog een aanvulling op klanten service kreeg bovenstaand bericht binnen had een mail bericht proberen te versturen via de aangegeven link in dit bericht.
iets wat bijna onmogelijk blijkt te zijn.
het enigste wat ik kon versturen was dus :voicemail kosten op factuur op de vraag waar het over ging.
toen werd ik bedankt en mail was al weg zonder het hoe en waarom in te kunnen vullen.
vandaag toch maar weer een poging gewaagd maar resultaat blijft hetzelfde.
reeds een brief verstuurd over voicemail probleem nu weer afwachten of hier antwoord op komt

let ook eens op de vermelde kosten om te bellen met Tele2 ?
is al een tijdje veranderd volgens mij !
GRTS JPT


EDIT MOD:
Geen namen noemen zonder toestemming.


sorry even over het hoofd gezien (rest had ik wel weggehaald)JPT
Gewijzigd door jpt op 04 september 2010, 08:35
 
kobus1960
Tele2 is wel te emailen, zie voorbeeld hieronder, zojuist even geprobeerd.
Verder zou ik toch even in de telefoon klimmen, je bedenkperiode is bijna afgelopen.

Quote

Tele2 zegt:Welkom bij de Klantenservice van Tele2. Waarmee kan ik je van dienst zijn?
Jij zegt:ik wil een mail naar tele2 sturen
Tele2 zegt:Ik heb geen e-mailadres voor je, maar ik begrijp dat je contact op wilt nemen met de klantenservice. Ik kan je ook helpen. Waarmee kan ik je daarom van dienst zijn?Hieronder kun je je vraag formuleren.
Jij zegt:mijn contract gaat in, hoe zit dit?
Tele2 zegt: Dat begreep ik even niet. Je kunt via mij een e-mailbericht achterlaten voor de Tele2 klantenservice. Wil je dat?
Jij zegt:ja
Tele2 zegt: Ik wil graag weten waar je vraag over gaat. Geef daarom alsjeblieft een korte omschrijving van het onderwerp. Straks kun je nog een uitgebreidere beschrijving geven.
Jij zegt:bedenkperiode
Tele2 zegt: Ik kan niet precies achterhalen waar je een vraag over hebt. Geef anders een van de onderwerpen op die hieronder staan. Ik wil graag weten waar je vraag over gaat. Geef daarom alsjeblieft een korte omschrijving van het onderwerp. Straks kun je nog een uitgebreidere beschrijving geven.
Jij zegt:installatie
Tele2 zegt: Dank je wel. Om welke productgroep gaat dit? Mobiele Telefonie, Vaste Telefonie of Internet & Bellen?
Jij zegt:internet
Tele2 zegt: Dank je wel, formuleer nu je vraag of opmerking.
Jij zegt: dat is een lang verhaal
Tele2 zegt: Dan ga ik nu om enkele persoonsgegevens vragen. Hierdoor kunnen mijn collega’s snel je gegevens er bij pakken en met een goed antwoord komen. Daarna zal ik de e-mail verzenden.
Wat zijn je voorletters en achternaam?
Tele2 schrijft een bericht...Jij zegt:

Gewijzigd door kobus1960 op 03 september 2010, 10:19
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
jpt
Cobus
bedankt voor jouw antwoord.
alles gaat inderdaad zoals jij verteld!
maar nadat je jouw gegevens hebt ingevoerd wordt meteen het bericht verzonden zonder dat je werkelijk kan uitleggen wat je wil.
je krijgt dan een antwoord zoals gegeven voorbeeld.(antwoord mail)
want de echte medewerker snapt niets van jouw vraag.

ik gaf in de communicatie met de virtuele assistent met de nodige stappen zoals jij laat zien.
bij formuleer je vraag: voicemail op factuur op
na invullen gegevens kreeg ik te zien uw mail is verstuurd , kan ik nog iets voor u doen?
mijn antwoord :laat ik maar in het midden.
is trouwens niet de eerste keer dat ik probeer te mailen via dit medium.
dus ik wet hoe het werkt gewoon puur slecht.

GRTS Jan
 
jpt
om bij mijn eertse bericht terug te komen
ik ben net gebeld door Tele2 door de afdeling opzeggingen.
over mijn brief D.D. 23-08-2010 had deze afdeling pas gisteren ontvangen ?
dus vandaar het mailtje met ref.nr 9190402
meneer was het helemaal eens met mijn klachten over de helpdesk en viruele assistent begreep volkomen dat dan een brief de enigste optie is ,eigenlijk gewoon om een paar duidelijke antwoorden te krijgen te gek voor woorden.
ik heb nu duidelijke antwoorden ontvangen waar ik mee kan leven.
mijn snelheid zal tussen de 45 en 50mb uitkomen (gemeten door fiber afdeling)
telefoonnummers worden meegezonden uitval is er bijna niet (stabiele lijn)
ik heb hem verteld af te wachten ,ben er nog niet helemaal gerust op maar oplevering is 13-09-2010
dan weet ik meer.

GRTS JPT
 
leeg
ik hoop voor je dat alles goed komt Wink
 
kobus1960
Kijk aan, komt er toch een eind aan dit verhaal.
We vernemen heel graag je snelheid na de oplevering. Wink
Je kunt hier bekijken wat je verbinding theoretisch kan doen.
Tele2 gaat uit van VDSL2 tot de wijkcentrale, daarna op koper naar het modem.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vdsl2
Gewijzigd door kobus1960 op 03 september 2010, 12:19
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
jpt
Kobus ik zal zeker de uitkomst van dit geheel hier melden!

Caalrami ik heb het 20mb pakket met telefoon tv is voor mij niet intressant te weinig zenders en de verkeerde ,ik krijg op dit moment tegen de 15mb binnen stabiel.
modem loopt ook stabiel met daarachter een belkin n router om dat ik gewoon meer uitgangen wil gebruiken. wifi gebruik ik alleen af en toe (Belkin) voor mijn laptop
het wifi signaal van de davolink is gewoon slecht te noemen.
komt vanaf zondag nog een viop router bij om eens mee te spelen goedkoper bellen.
volgens de medewerker Tele2 (mijn laatste gesprek) worden er tel nummers meegestuurd.
ik wacht af met in mijn achterhoofd een gerechtelijke uitspraak ,eerst de boel kunnen proberen
dan binnen 7 dagen opzeggen (beetje kort vertaald)

ik heb eigenlijk over het pakket wat ik heb niets te klagen werkt altijd goed (mag ook wel eens gezegd worden)
alleen beland je in de molen die klanten(service) wordt genoemd of gaat er iets mis dan ben je de klos!

zeer zeker de laatste tijd.
in het verleden hele goede ervaringen met deze klanten service gehad directe oplossingen of aansturing monteurs.
maar ja tijden veranderen.
wie weet oooit weer ten goede! (ik blijf dromen)

GRTS JPT
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tele2 klanten(service)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie