obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
ADSL verhuizen naar Tele2
peterd
Enige weken geleden heb ik besloten mijn ADSL van XS4All op te zeggen en naar Tele 2 over te stappen gezien ik al enige tijd tevreden gebruiker ben van Tele2 telefonie. Na enige gedoe zou de oplever datum 3 september zijn (morgen dus.)

Maar gisteren (1 september) viel ineens mijn bestaande verbinding uit. Bellen met XS4All, volgens hun was er niets aan de hand, mijn abonnement liep daar nog door tot 15 augustus. Vervolgens met Tele2 gebeld, daar konden ze ook niets vinden. Na veel heen en weer gebel blijkt dat KPN de verbinding al afgesloten heeft. Niemand weet waarom.

Op advies van de helpdesk bij de buren mijn.tele2.nl ingezien om de opleverdatum te controleren, helaas was die niet te vinden, kan wel mijn adresgegevens wijzigen, facturen inzien e.d. maar geen oplever datum te bekennen. Onder de kop "Via onderstaande links kun je de gegevens van je abonnement inzien." staan geen links.

Mogelijk is de verbinding dus morgen weer actief, maar de helpdesk zegt dat ze het eigenlijk niet zeker weten, het zou nog wel tot de 15e kunnen duren. Daarbij heb ik het modem ook nog niet ontvangen, volgens de helpdesk kan ik mijn eigen modem niet gebruiken (de forums zeggen van wel, maar het mag kennelijk eigenlijk niet van Tele2)

Kan iemand hier me enig advies kan geven over hoe ik iemand te spreken kan krijgen bij Tele2 die me een concreet antwoord kan geven: wanneer is de echte oplever datum en wanneer kan ik het modem verwachten?

Excuses voor het lange verhaal, en alvast bedankt!

edit: Ehh het is al september, niet augustus ;)
peterd voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door peterd op 02 september 2010, 21:30
 
cornfed
Als Tele2 zelf niet weet wanneer je wordt aangesloten, kunnen wij je ook niet helpen.
Probeer nog eens te bellen morgen en kijk of je een kundiger persoon tegenkomt.
Of misschien is morgen meer bekend over je aansluitstatus.

Het is normaal gesproken correct dat het installatiepakket krijgt vlak voor je aansluiting.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
peterd
Ik heb vanavond weer een aantal personen op de helpdesk gesproken, inmiddels is bekend dat ik in het systeem sta als "afgesloten". Ze vond het erg bijzonder om afgesloten te zijn voordat je aangesloten bent, maar was een administratieve fout kennelijk. Ik wordt waarschijnlijk binnen enige dagen teruggebeld, dus maar weer afwachten.. Bedankt voor de reactie in ieder geval.
 
laziz
wie kan me snel even helpen?
ik heb zo juist een aanvraag gedaan bij tele2 internet+bellen ik heb nog drie dagen om vanaf te zien dus annuleren zijn er mensen die nog steeds problemen hebben zowel met levering als instalatie en vooral poortforwarden.
als ik geen poorten kan toewijzen aan een aparaat of pc dan heb ik niets aan het internet laat staan als het internet vaak wegvalt
dus mensen uw reactie graag liefst vandaag nog
 
cornfed
Er zal wel iets fout gelopen zijn met je aanvraag.
Normaal kan de aansluitprocedure volgen via "Mijn Tele2".
Nu staat er niets bij jouw "Mijn Tele2". Dus je aanvraag is gelijk in het begin ergens op afgeketst.
De vraag is alleen wat dat was en of het niet weer gebeurd.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
laziz
nee de aanvraag is goed gegaan ik heb een nummer en mijn tele2 is er ook en kan op 6october aangesloten worden maar dar ben ik bang voor als ik de klachten hierboven lees dat mensen geen poorten kunnen opennen en het internet wegvalt en all die klachten zonder oplossing
daarom wil ik voor dat de 7 dagen voorbij zijn mijn aanvraag ongedaan maak
en is er wel iemand hier tevreden over tele2 die geen klachten heeft???
 
kobus1960
Die zijn er vast genoeg, maar die schrijven over het algemeen niet op een forum als dit.
De onderbrekingen zijn nog niet verholpen, gezien de verhalen in andere topics.
Ik heb Fiber, dat gaat best goed.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
@ laziz

Mijn reply sloeg niet op die van jou, maar op die van Peterd.
Zulke verwarringen krijg je als je topics kaapt van iemand anders.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
laziz
@ laziz

Mijn reply sloeg niet op die van jou, maar op die van Peterd.
Zulke verwarringen krijg je als je topics kaapt van iemand anders.

thanx
dat had ik begrepen toen ik nog een keer de post las maar goed is ook niet mijn bedoeling geweest om iemand zijn topic te kaapen ik hoop dat ie niet boos is op mij ik probeer alleen er achter te komen of ik de aanvraag zal annuleren of door laten gaan na deze berichte te hebben gelezen
nogmaals bedankt voor de reacties
 
cornfed
@ laziz

Tele2 heeft honderdduizenden klanten met ADSL en telefonie of mobiel.
Als ze allemaal iets te klagen hadden of problemen hebben, was het hier drukker dan op het Centraal Station tijdens hevige sneeuwval..Wink
Valt dus wel mee.
Gewijzigd door cornfed op 04 september 2010, 14:31
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ADSL verhuizen naar Tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie