obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
HELEMAAL TEVREDE MET TELE2.NL Zowel voorheen de 20Mbit Als Fiberspeed
Frans_-_
Drie jaar geleden heb ik mij aangemeld voor 20Mbit/s en raad eens wat 20 minuten downtime en een verbinding om te zoenen ... grabit ( download programma 1650 KB tot bijna 1700 KB downloadsnelheid ) dus Helemaal toppy.

En omdat ik zo tevrede al was wilde ik ook die Fiberspeed ... bij navraag bleek het nog bij een enkeling onduidelijk te zijn of je nou Ja / dan wel Nee je KPN-Telefoonnummer ( De KPN-aansluiting is wat anders ) intact moest laten ?
Na even doorgevraagt te hebben bleek dat het KPN-Nummer ( in mijn geval met 0101234567 FicTief nummer Hé ) er af te moeten.
Maar de lijn Moest intact blijven voor Internet. ( zo heb ik dat ook gezegt tegen KPN )

Nu de 25ste Oktober 2010 ben ik aangesloten, en raad eens wat JAHOOR weer happy.

Download Speed: 42415 kbps (5301.9 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 4961 kbps (620.1 KB/sec transfer rate)
donderdag 28 oktober 2010 16:38:48


Open een browser en tik in speedtest.tele2.nl ( Wel alle andere programma`s sluiten ook Msn of Skype )
Gewijzigd door Frans_-_ op 28 oktober 2010, 16:42
 
Frans_-_
Ja toch hoe moeilijk kan het wezen? trouwens net nog een test gedaan en dit kwam er uit:

Download Speed: 43373 kbps (5421.6 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 4939 kbps (617.4 KB/sec transfer rate)
donderdag 28 oktober 2010 17:28:37

Tele2 we slopen de prijzen (Y)

Ik moest denken aan dat filmpje van een Concurent... waarbij ik mezelf als " de mol met de bril " zie
Linkje YouTube --> http://www.youtube.com/watch?v=758GJAlfxds
 
leeg
die ene van geef je provider de zak is ook leuk van tele2.
 
Frans_-_
1010687033 En dit meet ik zo beetje al een week !!! DAG EN NACHT !!!

En dan doe ik er maar een plaatje bij Cool kunnen jullie het zelf zien ... Dat wat Tele2 belooft 50 Mbits download / 5 Mbits upload redelijk tot goed haalbaar is ...
Al dat gezeur van vele andere Shock zoek de oorzaak eens bij jezelf ... ow en nog een statistiekje ( Kan jezelf ook ) http://postcodecheck.bbned.nl/PostcodeCheck/ .
Voor mij is Dat deze statistiek

Beschikbare Dienst Project Max snelheid
ADSL 2-8Mb/512Kb
ADSL2+ 16-24Mb/1Mb
SDSL 2.3Mb/2.3Mb
Gebundelde SDSL 9.2Mb/9.2Mb
FTTx WES-A-Far-net 100Mb/100Mb
B-SDSL.bis BDE 22Mb/22Mb
SDSL.bis BDE 5.5Mb/5.5Mb
VDSL BDE 24Mb/5Mb


DSL centrale
Afstand tot centrale 427 meter ( ik heb gehoort dat dat de hemelsbrede gemeten afstand is I.P.V. hoeveel meter kabel er in de grond ligt )
Code centrale Rt-N
Naam centrale Rotterdam-Noord ( en dan kijk ik bijna bij diergaarden blijdorp en zn aapjes naar binnen )
Gewijzigd door Frans_-_ op 30 oktober 2010, 20:58
 
leeg
ziet er goed uit.
Blij dat er ook tevreden mensen hier zijnSmile
 
leeg
gelukkig dat tele2 met je mee denkt.
Want ik heb hier weleens anders gezien.
 
Louishus
Het feit dat tele 2 abbo nu officieel terug stapt naar 50mb vanuit de 60 mb,heeft lijkt te maken te hebben met een verkapte manier om de lijn (officieel) te kunnen knijpen.denk je eens in minimaal 1/6 deel bij alle fiberspeed abbo's.Krijgt tele2 behoorlijk wat bandbreedte terug.

Ik hoop dat ik mij vergis maarja..
 
toetsie
Als ik zo het forum lees, is er maar een enkeling die 50Mb of meer haalt, er zijn er zelfs bij die niet eens de helft halen.
Het nut van afknijpen zie ik niet zo, want de snelheid is in vele gevallen al lager dan die 60Mb die ze eerst aanboden.
ex Tele2, nu Ziggo
 
kobus1960
De bedoeling is dat met wel degelijk begint met 60 Mb op pad te sturen, ook met het
TOT 50 Mb pakket. Zou houdt men wat ruimte over om TV streams zonder al te veel
zichtbaar verlies mee te sturen. Dat men nu al niet aan de norm komt is een foute
inschatting geweest. Tele2 heeft niet genoeg rekening gehouden met allerlei verliezen
onderweg, zoals fout koper, afstand wijkcentrale, gammele huisaansluitingen enz.
In mijn optiek had met beter een TOT 40 Mb pakket neer kunnen zetten, dit op een
maximale centrale afstand van 1200 meter, vervolgens wel 60 Mb op pad sturen en
de modems intrainen op 45 Mb. Had de klant veel minder van de verliezen gemerkt en
er was een product geweest wat wel redelijk had voldaan. Bovendien ook nog eens
capaciteit over voor TV streams. Had men de modems van de TV Abbo's op 45 Mb in
kunnen trainen, nogmaals, persoonlijke mening.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Helemaal mee eens.
En als je naar KPN kijkt (die gaan altijd tot maar 40 Mbit), werkt die aanpak beter dan die van Tele2.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HELEMAAL TEVREDE MET TELE2.NL Zowel voorheen de 20Mbit Als Fiberspeed', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie