obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Sony tv slaat uit met Tele2 afstandsbediening
anykey
Ik heb een probleem wat ik tot nu toe nergens heb kunnen terugvinden. Alles werkt eigenlijk goed met de HD recorder/decoder. Ik heb alleen het probleem als ik Uitzending gemist kijk of een opname, mijn tv uitslaat als ik de 'Terug' knop van de remote gebruik. Ik heb al verschillende codes voor Sony geprobeerd, maar het probleem blijft zich voordoen. Als de tv alleen in de standby-stand zou gaan, is het nog niet eens heel erg. Maar de tv geeft een (audio)knal en blijft dan hangen. Ik krijg dan de tv alleen aan door langdurig de aan/uit knop van de tv ingedrukt te houden. Iemand enig idee?
 
cornfed
Is inderdaad vreemd gedrag.
Over welke Sony hebben we het?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
anykey
De televisie is een Sony KDL-32EX402 van een half jaar oud.
 
cornfed
Zoals je het beschrijft lijkt het erop dat je tv een infrarood commando van de afstandsbediening niet lust.
Hoe je dat moet oplossen is mij een raadsel.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
anykey
Wellicht is de oplossing een universele remote. Weet jij toevallig welke compatible is met de decoder van tele2?
 
cornfed
Ik denk dat een universal remote niets uitmaakt.
Die zal met dezelfde commando's werken als de Tele2 afstandbediening.
Anders zal de decoder niet meer reageren op die specifieke functie/toets.

Ik kan geen praktische oplossing bedenken voor dit probleem.
Misschien dat een firmware update van de tv dit verhelpt.
Anders zie ik geen mogelijkheid.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
anykey
Dat klinkt inderdaad logisch. Ik ga eens proberen of ik een nieuwe firmware voor de tv kan vinden en ga ook eens proberen om de scart te gebruiken ipv HDMI. Bedankt voor het meedenken!
 
cornfed
Laat maar gerust weten of je een oplossing vindt.
Op zich een interessant technisch probleem..
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Solver
En wat gebeurt er al je eerst de opname stopt, en dan naar een gewone TV zender gaat kijken, dan in het menu gaat, om vervolgens terug te drukken?
 
anykey
Het probleem doet zich nog steeds voor. Ik heb nu ook de laatste firmware voor de Sony tv. Het maakt niet uit of ik eerst de opname stop en daarna terug ga. Het doet zich ook soms voor als ik vooruit wil spoelen en daarna op de play-knop druk. Zou het wellicht toch iets met de Tele2 decoder te maken kunnen hebben?
Gewijzigd door anykey op 13 december 2010, 10:30
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Sony tv slaat uit met Tele2 afstandsbediening', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie